1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

X360 Neverdead

Temat na forum 'Encyklopedia' rozpoczęty przez Tr1SH, Luty 2, 2012.

  1. Tr1SH

    Tr1SH Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2010
    Posty:
    265
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    ***owo
    [​IMG]

    Nazwa: Neverdead
    Rodzaj gry:akcji
    Data premiery w Polsce:02 lutego 2012
    Producent:Rebellion
    Wydawca: Konami
    Wydawca PL: Galapagos Sp. z o.o.
    Dodatkowe Kontrolery: Brak

    Krótki opis
    Trochę pograłem w to i opiszę swoje wrażenia..
    Jako,że jest to gra spod szyldu konami miałem duże nadzieje...niestety rozczarowałem się.

    W grze wcielamy się w postać nieśmiertelnego łowcy zabijającego hordy przeciwników.Ważną rolę w grze odgrywa mechanizm rozrywania ciała .

    Więc od czego by tu zacząć?
    Fabuła-strasznie słaba..może pod koniec gry coś mnie zaskoczy.Oto na świecie zrobiło się niedobrze za sprawą zombie/mutantów a my jesteśmy ich najemnym pogramcą..
    Grafika-miła dla oka :)
    Muzyka-nie drażni,nie podnieca, po prostu jest :D
    Gamplay-według mnie słaby...dlaczego?

    Otóż mechanizm gry polegający na rozczłonkowywaniu głównego bohatera powinien być bardziej rozbudowany.Niestety sprowadza się on wyłącznie do kliku prostych,powtarzalnych elementów gry.Gra w zamyśle miała być strzelanką-niestety,większość map na których przyjdzie nam walczyć jest bardzo mała,a co za tym idzie strzela się niewygodnie,wrogowie od razu się na nas rzucają i pozbawiają nas kończyn,nie można robić udanych uników. Jeżeli natomiast chodzi o mechanikę walki mieczem,też pozostawia ona wiele do życzenia,wydaje mi się ona wersją demo nadchodzącego RISING z Raidenem. Aby zaatakować,musimy nacelować wroga,wtedy zadajemy ciosy machając gałką.Działa to mocno topornie i uważam,że lepszym rozwiązaniem byłoby mashowanie przycisków X Y.Ponadto drażni fakt,że nasza kompanka również walczy z potworami ale jej ręce wcale nie odpadają,a jeżeli już oberwie to kładzie się,kiedy u nas po każdym niemal ataku coś odpada .

    Podsumowanie:
    Grafika-8 (fajna ale **** nie urywa)
    Fabuła-4 (+za pomysł)
    Muzyka-7
    Gameplay-5 (jak dla mnie możnabyło usprawnić mechanikę gry)
    Ocena końcowa-6 (mocno średni produkt)

    Uwagi końcowe:Mocno średnia gra.Jeżeli myślicie iż jest bardzo innowacyjne sprawdźcie tutuł KNIGHTS CONTRACT.Cały pomyśł na grę (za wyjątkiem odpadania części ciała) wzięty jest żywcem z tej gry-nieśmiertelność,laseczka której bronimy-również mocno przeciętna pozycja.


    Od siebie: Każdy post nie będący opinią zostanie odpowiednio nagrodzony
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. RBA2711

    RBA2711 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2011
    Posty:
    52
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Moja opinia fajnie sie gra taka odskocznia. czarny humor bohatera dla mnie gra ciekawa i walka tym mieczykiem za pomoca analoga;) grafika ok ladnie to wyglada duza destrukcja. Tylko schematycznosc misji ciagle to samo sie robi
     
  4. Z0N1C PL

    Z0N1C PL Banned

    Dołączył:
    Listopad 9, 2011
    Posty:
    74
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Roll in :D Do 3ciego czaptera gra była fajna , potem to samo.
     
  5. uszyneq

    uszyneq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2011
    Posty:
    753
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    jak dla mnie to gniot..
     
  6. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Pomysł z rozczłonkowaniem nie jest zły,ale jak dla mnie jest tam zbyt mało czerwonej krwi a jest jakiś dziwny fiolet :(
    Poza tym sterowanie jest bardzo frustrujące i niedopracowane.Machanie mieczykiem za pomocą analoga jest spoko.Niestety nie ma w tej grze czegoś co by mnie skłoniło aby ją ukończyć.Zagrałem,zobaczyłem i odłożyłem.
    Szkoda,bo mogłoby coś z tego być,ale niestety zabrakło pomysłów ze strony twórców.
     
Wczytywanie...
Podobne tematy
  1. Skipper17
    Odpowiedzi:
    0
    Wyświetleń:
    212
  2. marek2fgc
    Odpowiedzi:
    16
    Wyświetleń:
    1515

Poleć forum