Cześć
Dnia 8 maja przedstawiam wam pierwsze xboxforum'owe, newsowe podsumowanie tygodnia.
Co tydzień, zawsze w niedziele będziecie mogli czytać zbiór, najciekawszych newsów, który pojawiły się w przeciągu ostatniego tygodnia naszym forum.
Wszystko po to, żebyście nic nie przeoczyli.
L.A Noire
Głównie informacje dotyczyły ogromu gry oraz terenu po którym przyjdzie nam się poruszać.
Najnowsza produkcja Teamu Bondi zostanie umieszczona na 3 płytach DVD. Mimo to - według zapewnień developera - nie będziemy zmuszeni do ciągłego przerzucania płyt, a zrobimy to jedynie dwa razy w ciągu całej gry.
Wczoraj natomiast dowiedzieliśmy się co jest prawdopodobnym powodem takiego rozmiaru gry - miasto.
Teren po którym przyjdzie nam się poruszać ma mieć 12 kilometrów kwadratowych, a przejechanie z jednego krańca na drugi ma zająć nawet 30 min.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/miasto-w-l-noire-jest-ogrooooomne-91330.html
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/la-noire-na-trzech-plytach-dvd-91199.html
Assassin's Creed Revelations
O kontynuacji Assassina wiemy coraz więcej ! I nie są to domysły na podstawie teaserów, lecz potwierdzone informacje.
Ponownie wcielimy się w Ezio Auditore da Firenze, Desmonda Milesa oraz Altaira. Z udziałem tego drugiego ma być więcej zagadek niż poprzednio, które głównie będą się opierać o łamigłówki przestrzenne. Mimo że ponownie wcielamy się w postać - który znamy już od dwóch części - Ubisoft jak zwykle staną na wysokości zadania i będziemy mieli okazje poznać kolejne miasto. Tym razem ma to być Konstantynopol.
Dodatkowo wczoraj zostaliśmy wręcz zasypani wiadomościami:
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/assassin%B4s-creed-revelations-pierwsze-informacje-91283.html
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/wiemy-gdzie-rozgrywac-sie-bedzie-nowy-assassins-creed-polygamia-pl-91156.html
NFS: RUN
O kolejnym NFSie (drugim już w tym roku) zaczyna mówić się coraz więcej.
Prace nad grą trwają już dwa ciężkie lata pracy ludzi z Black Boxa.
Całość ma śmigać na silniku Frosbite 2, czyli tym samym którego używa Battlefield 3.
Premiera juz 18 listopada.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/need-speed-run-garstka-informacji-91242.html
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/premiera-nfs-run-91377.html
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/wiecej-info-need-speed-run-90765.html
GTA V
Pojawiły się również dwa pierwsze zdjęcia z GTA V. Jest duże prawdopodobieństwo, iż jest to fake oparty o GTA IV.
Myślę jednak, że warto je zobaczyć.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/pierwsze-screeny-z-gta-v-91259.html
Mass Effect 3
Premiera trzeciej części Mass Effecta została przesunięta na początek 2012 roku.
Na pocieszenie dostajemy informacje, że ME3 będzie najlepszą grą z serii.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/mass-effect-3-przesuniety-91098.html
Podsumowanie przygotowane przez Touch!
Dnia 8 maja przedstawiam wam pierwsze xboxforum'owe, newsowe podsumowanie tygodnia.
Co tydzień, zawsze w niedziele będziecie mogli czytać zbiór, najciekawszych newsów, który pojawiły się w przeciągu ostatniego tygodnia naszym forum.
Wszystko po to, żebyście nic nie przeoczyli.
L.A Noire
Głównie informacje dotyczyły ogromu gry oraz terenu po którym przyjdzie nam się poruszać.
Najnowsza produkcja Teamu Bondi zostanie umieszczona na 3 płytach DVD. Mimo to - według zapewnień developera - nie będziemy zmuszeni do ciągłego przerzucania płyt, a zrobimy to jedynie dwa razy w ciągu całej gry.
Wczoraj natomiast dowiedzieliśmy się co jest prawdopodobnym powodem takiego rozmiaru gry - miasto.
Teren po którym przyjdzie nam się poruszać ma mieć 12 kilometrów kwadratowych, a przejechanie z jednego krańca na drugi ma zająć nawet 30 min.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/miasto-w-l-noire-jest-ogrooooomne-91330.html
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/la-noire-na-trzech-plytach-dvd-91199.html
Assassin's Creed Revelations
O kontynuacji Assassina wiemy coraz więcej ! I nie są to domysły na podstawie teaserów, lecz potwierdzone informacje.
Ponownie wcielimy się w Ezio Auditore da Firenze, Desmonda Milesa oraz Altaira. Z udziałem tego drugiego ma być więcej zagadek niż poprzednio, które głównie będą się opierać o łamigłówki przestrzenne. Mimo że ponownie wcielamy się w postać - który znamy już od dwóch części - Ubisoft jak zwykle staną na wysokości zadania i będziemy mieli okazje poznać kolejne miasto. Tym razem ma to być Konstantynopol.
Dodatkowo wczoraj zostaliśmy wręcz zasypani wiadomościami:
● głównym bohaterem gry będzie Ezio, ale w trakcie rozgrywki będzie on odnajdywał tzw. pieczęcie, które pozwolą mu zajrzeć (i rozegrać) wspomnienia Altaira, bohatera jedynki.
● większa część gry osadzona jest w Konstantynopolu (obecnie Istambuł), który zostanie podzielony na cztery dzielnice
● część rozgrywki będzie się toczyła również w Kapadocji, w tamtejszym podziemnym mieście
● Ezio jest już w podeszłym wieku – ma 50 lat dlatego pomaga sobie nowymi zabawkami. Jedną z nich jest „hookblade”, ostrze zakończone hakiem, które pozwala między innymi złapać się krawędzi, przyciągnąć do siebie przeciwników w trakcie walki, a także korzystać z lin rozwieszonych nad całym miastem, do szybszego przemieszczania się. Pojawienie się tego ostrza wymusiło kilka zmian w systemie sterowania (m.in. nieco zmodyfikowano obłożenie pada)
● nowa umiejętność bohatera to tworzenie bomb – system odpowiedzialny za ich wytwarzanie jest na tyle elastyczny, że Ezio/gracz będzie mógł sam wymyślać różne kombinacje składników, co da łącznie 300 rodzajów bomb
● starszy Ezio także potrafi więcej – jego „orli wzrok” stał się teraz „orlim zmysłem” - jeśli Ezio skoncentruje się na jakiejś postaci, potrafi zobaczyć, skąd przybywa i, mniej więcej, dokąd zmierza. Przyda się to w omijaniu straży, lub zastawianiu pułapek na ofiary skrytobójcy
● odpowiednim wieży Borgiów z Assassin's Creed: Brotherhood będą „kryjówki asasynów”. Rozgrywane będą podobnie, jak wieże Borgiów, ale mają być bardziej urozmaicone – na dodatek raz zdobytą kryjówkę trzeba będzie cały czas pilnować
● pojawi się ponownie system gildii i rozwijania umiejętności własnych podopiecznych – oczywiście bogatszy, niż w oryginale
● w grze pojawi się więcej losowo generowanych zdarzeń (np. Ezio dostrzega okradanego sklepikarza), mniej będzie natomiast misji pobocznych
● powrócą również sekwencje z Desmondem, które mają być oparte na rozwiązywaniu przestrzennych łamigłówek
● powróci również multiplayer, tym razem jednak będzie on bardziej powiązany fabularnie z trybem dla jednego gracza, pojawią się w nim także nowe opcje – np. możliwość customizacji kierowanej postaci
● silnik gry wzbogacił się o nową technologię – MoCam – która ponoć daje efekty zbliżone do tych zapowiadanych w grze L.A. Noire.
● większa część gry osadzona jest w Konstantynopolu (obecnie Istambuł), który zostanie podzielony na cztery dzielnice
● część rozgrywki będzie się toczyła również w Kapadocji, w tamtejszym podziemnym mieście
● Ezio jest już w podeszłym wieku – ma 50 lat dlatego pomaga sobie nowymi zabawkami. Jedną z nich jest „hookblade”, ostrze zakończone hakiem, które pozwala między innymi złapać się krawędzi, przyciągnąć do siebie przeciwników w trakcie walki, a także korzystać z lin rozwieszonych nad całym miastem, do szybszego przemieszczania się. Pojawienie się tego ostrza wymusiło kilka zmian w systemie sterowania (m.in. nieco zmodyfikowano obłożenie pada)
● nowa umiejętność bohatera to tworzenie bomb – system odpowiedzialny za ich wytwarzanie jest na tyle elastyczny, że Ezio/gracz będzie mógł sam wymyślać różne kombinacje składników, co da łącznie 300 rodzajów bomb
● starszy Ezio także potrafi więcej – jego „orli wzrok” stał się teraz „orlim zmysłem” - jeśli Ezio skoncentruje się na jakiejś postaci, potrafi zobaczyć, skąd przybywa i, mniej więcej, dokąd zmierza. Przyda się to w omijaniu straży, lub zastawianiu pułapek na ofiary skrytobójcy
● odpowiednim wieży Borgiów z Assassin's Creed: Brotherhood będą „kryjówki asasynów”. Rozgrywane będą podobnie, jak wieże Borgiów, ale mają być bardziej urozmaicone – na dodatek raz zdobytą kryjówkę trzeba będzie cały czas pilnować
● pojawi się ponownie system gildii i rozwijania umiejętności własnych podopiecznych – oczywiście bogatszy, niż w oryginale
● w grze pojawi się więcej losowo generowanych zdarzeń (np. Ezio dostrzega okradanego sklepikarza), mniej będzie natomiast misji pobocznych
● powrócą również sekwencje z Desmondem, które mają być oparte na rozwiązywaniu przestrzennych łamigłówek
● powróci również multiplayer, tym razem jednak będzie on bardziej powiązany fabularnie z trybem dla jednego gracza, pojawią się w nim także nowe opcje – np. możliwość customizacji kierowanej postaci
● silnik gry wzbogacił się o nową technologię – MoCam – która ponoć daje efekty zbliżone do tych zapowiadanych w grze L.A. Noire.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/assassin%B4s-creed-revelations-pierwsze-informacje-91283.html
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/wiemy-gdzie-rozgrywac-sie-bedzie-nowy-assassins-creed-polygamia-pl-91156.html
NFS: RUN
O kolejnym NFSie (drugim już w tym roku) zaczyna mówić się coraz więcej.
Prace nad grą trwają już dwa ciężkie lata pracy ludzi z Black Boxa.
Całość ma śmigać na silniku Frosbite 2, czyli tym samym którego używa Battlefield 3.
Premiera juz 18 listopada.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/need-speed-run-garstka-informacji-91242.html
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/premiera-nfs-run-91377.html
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/wiecej-info-need-speed-run-90765.html
GTA V
Pojawiły się również dwa pierwsze zdjęcia z GTA V. Jest duże prawdopodobieństwo, iż jest to fake oparty o GTA IV.
Myślę jednak, że warto je zobaczyć.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/pierwsze-screeny-z-gta-v-91259.html
Mass Effect 3
Premiera trzeciej części Mass Effecta została przesunięta na początek 2012 roku.
Na pocieszenie dostajemy informacje, że ME3 będzie najlepszą grą z serii.
http://xboxforum.pl/aktualnosci-f9/mass-effect-3-przesuniety-91098.html
Podsumowanie przygotowane przez Touch!