1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Next-gen. wersje Thief mają wielki problem z frameratem; edycja na XONE wypada lepiej

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 25, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28088
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    ceny Thief, które pojawiły się w Sieci mogą rozczarowywać. I to mocno. Przeważają bowiem noty w okolicach 6/10. Co właściwie poszło nie tak? W wielu tekstach dziennikarzy pojawia się krytyka jakości wykonania „next-genowych” edycji tytułu Eidos Montreal.

    Problem z Thief polega na niskiej płynności animacji wersji na PlayStation 4 i Xbox One. Redaktor serwisu Craveonline w swojej recenzji podkreśla, że framerate na PS4 i XONE „jest tak kiepski, że w wielu miejscach staje się po prostu nieznośny”. Gra ma duży problem, by utrzymać stabilne 30 klatek na sekundę.


    Która wersja Thief wypada lepiej pod względem płynności animacji? Wg dziennikarza Craveonline, który miał okazję wypróbować edycję przeznaczoną na XONE i PS4, trochę stabilniejszym frameratem wykazuje się wersja na Xbox One. Ta wersja „Złodzieja” działa w niższej rozdzielczości (natywne 900p), ale wg dziennikarza rozgrywka przy niej daje więcej satysfakcji ze względu na mniej zaburzany gameplay.

    Craveonline żali się, że Thief na PS4, choć działa w 1080p, to ma ogromne problemy z utrzymaniem stabilnych 30 klatek na sekundę. Gra „często schodzi poniżej 15-20 fps, a w kilku miejscach spada nawet do wartości jednocyfrowych”.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Czy Oni na pewno testowali grę za nim weszła w fazę "gold"? Jeśli tak, to pewnie na PS5 i Xbox Two.
     
  4. Famous

    Famous Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2012
    Posty:
    844
    Polubienia:
    68
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Katowice
    a ja zagram na x360 zapewne bez żadnej zamuły ;pp to zresztą pewnie nie ostatni tytuł który ma takie problemy na (next)-genach.. gó**o do środka dali i cudów oczekują, już na starcie wychodzą przestarzałe komponenty...
     
  5. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    No to teraz zastanowię się przed zakupem, przebolałem głupkowate zachowania przeciwników w grze ze względu na poziomy trudności, które powinny w pewnym stopniu zniwelować problem, ale płynność poniżej 30 klatek jest niedopuszczalna.
     
  6. l33t

    l33t Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2008
    Posty:
    274
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Witaj, Nowa Generacjo!

    /Wysłane z telefonu/
     
  7. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Dlatego grę ogram na X360 :) Bo nie chce mi się już zaopatrywać w wersję na PC :)
     
  8. Turin

    Turin Ryżownik Ryżownik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 19, 2011
    Posty:
    281
    Polubienia:
    296
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Właśnie anulowałem preordera na PS4. Zagram sobie na xboxie :)
     
  9. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    ja anulowałem preorder jak tylko na neoGAFie wyciekły pierwsze spostrzeżenie na temat gry a potem potwierdziły to przedpremierowe recenzje osób które w to grały.

    Nieistotne na czym jest mniej klatek, gra jest dupna, skopana nie nadająca się na żadną z konsol nowej generacji. Jak oni robili te konwersje ? chyba powierzyli to studentom drugiego roku informatyki w ramach praktyk...
     
  10. arial_adriano

    arial_adriano Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2012
    Posty:
    86
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bełchatów
    z kolei na PC problemu niskiego framerate'u nie ma ale gram na max ustawieniach i bolączką są tekstury, według mnie są one po prostu brzydkie, wręcz jak te z poprzedniej generacji konsol, ale jest nadzieja, że z czasem pójdą do sieci tekstury o przyzwoitej rozdziałce
     
  11. crosk

    crosk Xbox One Xbox One

    Dołączył:
    Grudzień 13, 2009
    Posty:
    115
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Chicago
    IMO to wina programistów, a nie hardwaru konsol.

    Wysłane z mojego C6916 przy użyciu Tapatalka
     
  12. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ja chętnie poczytam opinie ludzie którzy to na nextgeenach grali a to nastąpi 28lutego, takie newsy nie są zawsze do końca prawdą. I zapewne wyjdą patche do tej gry więc nie ma co się bać ,że twórcy nie dotrzymają słowa odnośnie 1080p na ps4 i 900p na One więcej niż 30klatek.
     
  13. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Niech developerzy najpierw dobrze poznają sprzęt a potem biorą się za pisanie. Czyżby nie dostarczono im wcześniej devkitów.
     
  14. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Czyli pc górą bo ja na pc mam 50 fps na full detalach w 1080p
     
Wczytywanie...

Poleć forum