1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nie czyta wszystkich plyt.. laser zakurzony?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Sonix, Styczeń 12, 2010.

  1. Sonix

    Sonix Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 12, 2010
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,
    Mam taki problem..
    Kupilem nowa konsole w Styczniu 2009. Konsola z produkcji 2008.08
    Używałem jej sporadycznie, ostatni raz to bylo z pól roku temu.
    Teraz mam taki problem chyba z napędem DVD. Nie czyta czasami niektorych płyt. Nawet i tych bez wiekszych rysek. Ale w koncu zaskoczy (za 5-6 razem)i dziala caly czas, ale np jak ponownie uruchomię gre/konsole to juz ma problemy z odczytem.
    Na 1 grze (plyta w stanie idealnym) wyskakiwał komunikat o tym zeby wyczyścić plyte.
    a na 2 grze (plyta porysana) włączał gre i po chwili po prostu sie wieszał i nie bylo słychać napędu.
    Myslalem ze to wina plyty. Ale bylem u kolegi i jemu bez problemu dziala 1 jak i 2 gra. Nic sie nie wiesza i nie ma problemow z wczytaniem.
    Dodam ze pol roku temu nie mialem takich problemow.
    Czyzby sie laser zakurzyl? uzyłem plyty do czyszczenia lasera (taka z włoskami na nosniku) ale to nic nie pomoglo.
    Z tego co wiem to gwarancja na Xboxa jest 1 rok wiec juz gwarancji nie posiadam, poza tym nie mam paragnow, wiec liczy sie data produkcji. Nawet nie wiem jakiej firmy mam naped. Zasilacz 175W czyli seria Falcor

    Prosze o pomoc.. co z tym zrobic..
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Qazimodo

    Qazimodo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 30, 2009
    Posty:
    1690
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Alfa Centauri
    gwarancja jest
    1 rok na akcesoria
    2 lata na konsole i
    3 lata na Roda i E74

    więc gwarancję masz ,problem jest z rozkalibrowanym laserem
    dzwoń na infolinię przedstaw problem i czekaj na kuriera który przyjedzie po twój sprzęt
     
  4. zezima1994

    zezima1994 Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2009
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    A masz konsolę przerobioną Sonix? Bo jeśli tak to z gwarancji nici. Ja też mam małe problemy z laserem (ale mam przeróbkę, już bana :/) i jeszcze się z tym nie uporałem. Przed banem instalowałem gry na dysk konsoli i było wszystko okej ;) Jak masz dysk to poprostu instaluj gry na HDD i wtedy napęd prawie wogóle nie chodzi, tylko sprawdza czy płyta z grą jest w środku.
     
  5. Sonix

    Sonix Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 12, 2010
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Nie, mam oryg, nie gram na piratach.

    P.S. A dlaczego tak sie stalo jak ja prawie konoli nie uzywalem.. czyby jakis feler?

    Wiem ze mam naped LiteOn (2 żółte kabelki)
     
  6. zezima1994

    zezima1994 Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2009
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    No to musi być jakaś wada od kupienia. Jak nie masz przeróbki to spokojnie wyślij na gwarancję do M$ i Ci konsolka wróci naprawiona ;)
     
  7. Sonix

    Sonix Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 12, 2010
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    W takim razie musze wysłać konsole na gwarancje.
    2 tygodnie nie moje.. Juz wolałbym kupic nowy naped, to tylko 150zl
    tylko ze prawdopodobnie starce gwarancje i podobno trzeba kopiować jakie kody
     
  8. zezima1994

    zezima1994 Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2009
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Jeśli dla Ciebie 150zł to mało to spoko. Czy stracisz gwarancję to akurat nie wiem. A "kody" które musisz skopiować do nowego napędu to DVDkey starego
     
  9. Sonix

    Sonix Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 12, 2010
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Konsola wróciła.. :)
    Dostalem gowno nie gratis i takie pismo:

    [​IMG]

    Nic tu szczególnie nie pisze co wymienili..


    A z tylu na konsoli nie ma juz nalepi o dacie produkcji tylko jest data serwisu :shock:

    Tak czy siak naped juz chodzi ok i chyba znowu dali LiteOn bo 2 żółte kabelki..
     
  10. Trey

    Trey Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 24, 2008
    Posty:
    257
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jak oddałem na gwarancje też mi tylko te podziękowania przysłali. Nie było żadnej karteczki na której jest napisane co naprawili lub wymienili. Możliwe że już tego nie wysyłają.
     
  11. Sonix

    Sonix Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 12, 2010
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A miałeś z tylu zmieniona naklejke?
     
  12. Touch!

    Touch! V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    3145
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    Ja też wysłałem mojego poprzednio xa. I dostałem pada i zmienili mi naklejkę z tyłu jak tobie. Tylko że z paden nie trafili bo był to już mój piąty ;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum