1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nie mam golda, a chcę kupić grę - jak to zrobić?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez djmancio, Wrzesień 9, 2013.

1. djmancio

djmancio Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Jak w temacie. Jestem zielony w kwestii live. Chcę zagrać w grę deus ex missing link, jak loguję się na konsoli na live, bez golda, to za bardzo chyba niczego nie da się zrobić, przynajmniej nie wiem gdzie wejść o ile w ogóle się da, żeby bez golda w coś zagrać?
    Druga sprawa, o ile mam rację, że bez golda nic nie zrobię, to w jaki sposób mogę tą grę zakupić i ściągnąć ją na konsolę Przez zalogowanie się na konto live na PC, kupić i co dalej, Czy da się jakoś z konsoli Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Ruah

Ruah Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Przecież Gold umożliwia tylko granie on line w grze. Więc bez Golda nie pograsz rzeczywiście on line. By kupić grę nie potrzeba jednak Gold, ale wystarczy mieć konto Xbox live, darmowe, tzw. Silver. Oczywiście kupujesz wtedy też z konsoli. Jeśli kupisz ze strony na PC, to po zalogowaniu się na konsoli na to konto, gra powinna zacząć się pobierać.

Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalk 4

4. djmancio

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6