1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nie powinniśmy obawiać się systemu uzbrojenia Injustice 2. Twórcy szykują rozwiązanie dla rozgrywek

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 16, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Jedną z większych niewiadomych dotyczących nowego Injustice jest system uzbrojenia. Głównie dlatego, że taka mechanika może kompletnie zniszczyć balans i sprawić, że gra okaże się kompletnie niegrywalna turniejowo.

    Z podobnym problemem borykał się Street Fighter X Tekken - bardzo dobra gra, która ostatecznie okazała się klapą. System kamieni wprowadzony w grze mocno psuł profesjonalną zabawę, tym bardziej, że niektóre z nich można było kupić za prawdziwe pieniądze. Czy z uzbrojeniem w Injustice 2 będzie tak samo?

    Okazuje się, że nie mamy się o co martwić. Ed Boon zdradził w rozmowie, że rozumieją problem jaki może wynikać z tej mechaniki i przygotowują odpowiednie rozwiązanie. Nie chciał jednak zdradzić konkretnych szczegółów dotyczących systemu uzbrojenia.

    Zakładam, że otrzymamy po prostu dwa warianty rankingowego versusa - jeden z "gołymi" postaciami, a drugi dla graczy, którzy lubią pobawić się w rozwijanie bohaterów. Takie rozwiązanie byłoby prawdopodobnie najbardziej rozsądne.

    Warto również dodać, że gra korzystała będzie z kodu sieciowego GGPO zaimplementowanego ostatnio do Mortal Kombat X przy okazji premiery kompletnej wersji tej bijatyki.


     
Wczytywanie...

Poleć forum