1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nie widzi pada, nie dzialaja diody

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez merol, Styczeń 18, 2009.

  1. merol

    merol Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2009
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Nie swieca diody na konsoli

    Czesc.
    Ostatnio padl mi xbox 3 czerwone diody, wiec go naprawilem i wszytsko smigalo przez 5 dni. Teraz jak wlacze konsole to na ekranie wszystko sie pokazuje tylko nie widzi mi konsola pada. Zauwazylem, ze nie swieca sie tez diody na zielono napanelu przednim a jak odlaczylem kabel AV nieswiecily sie na czerwono. Dodam ze przycisk dostrojenia pada sprawdzalem 100 razy i wyglada na to jakby w konsoli nie dziala nadajnik wirless. A wie ktos z was moze gdzie nadajnik wirless wogole sie znajduje na panalu z przyciskiem wlaczenia czy na plycie glownej?? Bede wdzieczny za kazda rade??
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. kompot

    kompot Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 6, 2008
    Posty:
    159
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kraków
    za komunikacje konsola=pad odpowiedzialny jest moduł RF
    [​IMG]
     
  4. merol

    merol Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2009
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dzieki za szybka odpowiedz.Widze wiec ze musze sparawic sobie nowy modul rf dobrze ze nie jest on drogi:)
     
  5. S3Bols

    S3Bols Guest

    na allegro za 12 zł jest mozesz kupic i wymienić jezeli uwazasz ze jest popsuty
     
  6. Kondorro

    Kondorro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2008
    Posty:
    245
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    ja mam to samo mi tez zielone diody nie swieca , czyli mam zepsuty modul rf?czy ma ktos takie cos na sprzedaz?
     
  7. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
  8. Kondorro

    Kondorro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2008
    Posty:
    245
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    masz PW Dexter
     
  9. Szolder

    Szolder Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 6, 2010
    Posty:
    262
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Jaworzno
    mialem podobnie i myslalem ze cos padlo bo wlaczylem konsole i nie wykyrwało pada wogole ale po kilku probach wciskania przycisku wirless na padzie i przy konsoli w koncu zlapalo i smiga do teraz :) wiec sproboj jeszcze poprobowac :p
     
Wczytywanie...

Poleć forum