1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

niedziałający pad

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez viru, Styczeń 20, 2009.

1. viru

viru Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam, kupiłem niedawno konsole i do niej drugiego pada okazało się że on nie działa nie wiem może nie znam się na obsłudze kiedy go włącze migają cały czas te zielone diody, w padzie dołączonym do konsoli nie ma tego problem i po włączeniu działa natychmiast. Czy to oznacza że pad jest uszkodzony ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. kompot

kompot Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kraków
  4. tomasz222

tomasz222 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bochnia kolo Krakowa
    musis z przodu pada wcisnac taki maly okragly guziczek kolo wejscia na sluchawki a potem wcisnac taki sam okragly guziczek na konsoli .jest kolo wejscia na karte pamieci pod szuflada cd...... sprawdz najpierw na padzie a potem na konsoli a jak nie zadziala to w odwrotnej kolejnosci.konsola musi wykryc pada i sobie go skonfigurowac:)...jak pomoglem to dziekuj:p

5. viru

viru Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    dzięki jestem nowy i nie wiedziałem ;]

6. tomasz222

tomasz222 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bochnia kolo Krakowa