Nierozpoznana płyta

Bassbard

Świeżak
Świeżak
Witam!
Mam pytanie i szukam pomocy gdyż przeszukałem forum i nic konkretnego nie znalazłem na temat mojego problemu. A więc kupiłem Xbox 360 Slim 4GB z LT 2.0 wraz z kilkoma grami i gry które dostałem jak np. Crysis 2, Transformers czy Spider Man idą bez problemu, kupiłem w komisie z konsolami gry GTA 5, FORZE i Watch Dogs ale żadna z tych nowych gier mi nie działa, po uruchomieniu robi sie czarny ekran i wyskakuje komunikat że nierozpoznany płyta i proszę wyczyścić płytę. Mam podpiętego pendrive 16GB i próbowałem bez niego i też nic to nie dało. Prosiłbym o pomoc bo jestem zielony w tych sprawach.
Pozdrawiam.
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Gry sa po lt 3.0 ty masz 2.0 wiec nie zagrasz
 

Bassbard

Świeżak
Świeżak
A czy da sie przerobic z lt 2.0 na 3.0? I czy bede w stanie poradzic sobie z tym czy tylko oddac do komisu?
 

piccolo

Banned
A czy da sie przerobic z lt 2.0 na 3.0? I czy bede w stanie poradzic sobie z tym czy tylko oddac do komisu?
Bez problemu ihas rev b lub eu dokup i będzie cacy.
 

Bassbard

Świeżak
Świeżak
Nie bardzo rozumiem bo mam pierwszy raz z tym do czynienia, wiem ze to są nagrywarki ale dużo roboty dla mnie ze ściąganiem i nagrywaniem. Nie mogę poprostu oddać do komisu komuś kto sie na tym zna i mi wgra lt 3.0? Czy tego juz sie nie da zrobić?
 

BialyGTi2

Banned
Użytkownik
możesz Śmiało komuś odac do zrobienie (przerobienia) na Lt+3.0 na all... jest wiele ludzi co robią takie przeróbki oraz pewnie gdzieś u ciebie w okolicy również znajdziesz takiego gościa co ci to ogarnie
 

piccolo

Banned
Nie bardzo rozumiem bo mam pierwszy raz z tym do czynienia, wiem ze to są nagrywarki ale dużo roboty dla mnie ze ściąganiem i nagrywaniem. Nie mogę poprostu oddać do komisu komuś kto sie na tym zna i mi wgra lt 3.0? Czy tego juz sie nie da zrobić?
Do serwisu lub komuś z forum około 100zl wyniesie, nie warto marnować czasu i kasy na płyty na lt 2.0.
 

Bassbard

Świeżak