1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

No JTag Problem

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez scorps, Kwiecień 26, 2011.

1. scorps

scorps Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Witam!

W zabawie z No JTag'iem jestem kompletnie zielony, dzisiaj na próbę ściągnąłem Assassin's Creed 2 ze strony XBOX360 ISO - XBOX 360 GAMES. Wszstko ładnie pięknie zassało, zgrałem na pendrive, podpiąłem do xboxa, zalogowałem się na profil który był przy grze i odpalam, ale pojawia się informacja o znalezieniu aktualizacji (taka jak zawsze przy nowo instalowanych oryginałach), jednak kiedy daję żeby ją pobrał to pisze że mam się zalogować na profil z którego gra była pobrana a tam jest tylko mój profil, tego z grą nie ma. Więc moje pytanie czy to wina profilu, czy coś źle zgrane i czy w ogóle powinna być ta aktualizacja, bo z tego co wyczytałem na różnych poradnikach to nikt o tym nie pisze.

2. Lotnik421 Xbox One

3. DeadWarrior

DeadWarrior Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Musisz skopiować profil na pendrive.

4. scorps

scorps Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Profil jest w folderze Content, tak samo jak gra, jednak przy uruchomieniu gry pyta się o aktualizację i nie mogę wybrać tego profilu co był dołączony z grą

5. zaba21s3

zaba21s3 Banned

Polubienia:
    0