1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

No to jak to będzie z tym Titanfall na Xboksie 360?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 5, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Titanfall to pierwszoosobowa strzelanina utrzymana w klimacie science-fiction, za której produkcję odpowiada firma Bluepoint Games. Gra pierwotnie trafiła na konsolę Xbox One i komputery osobiste, ale już niebawem trafi również na Xboksa 360.

    Nadal nie jesteśmy pewni co do tego, jak wieloma elementami różnić się będzie Titanfall w wersji na Xboksa 360 od oryginału, który został wydany na komputerach osobistych i Xbox One. Jednakże deweloper gry, studio Bluepoint Games postanowiło wypowiedzieć się na ten temat. Jak się okazuje, szpila ma działać w co najmniej 30 klatkach na sekundę. Poniżej fragmenty wypowiedzi dewelopera:

    Dla porównania, wersja na nową konsolę Microsoftu płynnie działa w 60 klatkach na sekundę. Premiera gry na Xboksie 360 nastąpi już 11 kwietnia w naszym kraju. Ilu z Was jest zainteresowanych?



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Dla mnie gra już fail start z tym goldem ma.
     
  4. masti1986

    masti1986 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 28, 2011
    Posty:
    186
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Southampton(Wielka Brytania)
    A dla mnie tra gra sie nie podoba mimo że dostałem ją za darmo z XO, mogłem ją odsprzedać chyba że da się to zrobić po instalacji nie znam się
     
  5. MegatonPL

    MegatonPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2013
    Posty:
    171
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legnica
    Ciekaw jestem czy wszystko bedzie takie samo jak na XO i PCie. 11 juz blisko, takze przekonamy sie.
     
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Mam nadzieję, że te stałe 30 FPS'ów, to prawdziwe stałe 30 FPS'ów, a nie jak na XO "stałe" 60 FPS'ów.
     
  7. l33t

    l33t Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2008
    Posty:
    274
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Przecież ta gra nie ma prawa chodzić poniżej 30. klatek. Chociażby dlatego, że działa na starym silniku Source. A dodatkowo brak destrukcji otoczenia i maksimum dwunastu graczy na serwerze, to Xbox musi to przecież udźwignąć.

    Nie popadajmy w paranoję. Chyba ze Microsoft zażyczyłby sobie, by gra na '360' chodziła o wiele gorzej niż na XOne, żeby zachęcić graczy do przesiadki na nowy sprzęt. Ale sam w takie cuda nie uwierzę, bo to doszukiwanie się teorii spiskowych na sile.

    /Wysłano z telefonu/
     
Wczytywanie...

Poleć forum