1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

nowa aktualizacja a lt+1.9

Temat na forum 'Oprogramowanie' rozpoczęty przez wasilijzajcew89, Lipiec 19, 2011.

1. wasilijzajcew89

wasilijzajcew89 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Poznań
    Moje pytanko jestem zielony w tematach ale chciałem sie dowiedziec czy jak mam przerobke lt+1.9 i wgram aktualizacje dasboardu to przestana działac mi gry z ap 25 czy wszystkie (chodzi mi o gre przez xbl) nie wiem co robic proszę o pomoc

2. Lotnik421 Xbox One

3. Floyd

Floyd Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Żyrardów
    Jeśli posiadasz aktualnie dascha który robił reflasch DVD-Romu to przestaną Ci działać gry z A.P 2.5, jeśli nie dokonywałeś ostatniej aktualizacji i zrobisz tą dokona się reflasch napędu.

Nowy dasch to nowe "czelendze" i potrzebny jest nowy pach wgrany na płytę, lub oryginalna gra.

4. wasilijzajcew89

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Poznań
    a gry bez ap 25 bedą działac normalnie ? i czy jak wypale na nowo gry z ap 25 przepuszczone przez abgx to bedą działąc ?

5. houte88

houte88 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Rzeszów
    stare beda normalnie dzialac ale z tymi z ap 2.5 bedzesz musial poczekac na nowe patche

6. toudick

toudick Użytkownik Użytkownik