1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nowa Aktualizacja a uszkodzony profil HELP

Temat na forum 'Oprogramowanie' rozpoczęty przez SErek, Kwiecień 7, 2010.

  1. SErek

    SErek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2009
    Posty:
    56
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam wgrałem najnowsza aktualizacje konsoli tak by dzialaly pendrivy. Poszedlem z dyskiem do kupla który ma zbanowana konsole i zalogowalem sie na swoim profilu. Wracam na chate i profil uszkodzony. I teraz moje pytanie-czy jak wgram najnowsza aktualizacje do konsoli kolegi i odblokuje dysk to czy profil bedzie zialal u mnie dalej?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. mataman

    mataman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2009
    Posty:
    736
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    Nie będzie. Zbanowana konsola za każdym razem popsuje ci profil.
     
  4. Monk666

    Monk666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    mam taka identyczna sytuacje jak kolega. Mianowicie moj profil dziala na drugiej zbanowanej konsoli normalnie a u mnie jest uszkodzony. Nie wiem czy jak odblokuje dysk w zbanowanej konsoli czy to cos da? sam w sobie profil nie jest calkowicie zdechniety jedynie na zbanowanej dziala ok.
     
  5. adamos22

    adamos22 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 3, 2009
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    trzeba zrzucić profil na pc i przerobić go progsem un-coruppter, i wtedy wszystko będzie działać jak przed uszkodzeniem profilu.
     
  6. methos23

    methos23 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Ostrów Wlkp.
    Czyli aktualne punkty się już nie zachowa?
     
  7. Monk666

    Monk666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    mam rozumiec że wiąze ie to z rozbebeszeniem dysku i zerwaniem plomby? a da sie moze jakos zapomoca pendriva? mozna teraz zgrywac zdaje sie profile na niego
     
  8. mataman

    mataman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2009
    Posty:
    736
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
  9. Monk666

    Monk666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    kolego mataman czy mozna liczyc na jakies szersze info odnosnie jak zgrac profil za pomoca tego transferkita i jaki bedzie nalepszy z allgro? bede wdzieczny
     
  10. mataman

    mataman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2009
    Posty:
    736
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    Bierzesz obojętnie jaki najtańszy, teraz chodzą po ok 50zl. Do tego potrzebujesz program xplorer360, xport bądź tez fatxplorer (najlepszy). Profil masz na partycji 3
     
  11. Monk666

    Monk666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    ok dzieki wielkie kupie z allegro jaks i jak przyjdzie to wrazie co zwroce sie do ciebie panie kolego o porade.
     
Wczytywanie...

Poleć forum