1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

nowa konsola dla świeżego gracza

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez bun93, Lipiec 2, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. bun93

bun93 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,
    ponieważ jestem całkiem nowy w kwestiach konsolowych chciałbym poradzić się fachowców co myślicie na temat tej konsoli:

Vobis.pl - Konsola Xbox 360 Arcade + Gra Lego Batman + Gra Pure

Tak mi się szczęśliwie złożyło i już na samym początku wakacji udało mi się naskładać te 600zł. I tu moje pytania do was:
    - czy na tej konsoli będzie można grać na monitorze od pc (Flatron L1953s - 19 cali bodajże)? czy potrzebne kable są w zestawie?
    - czy na konsoli będzie można grać w pirackie gry? czy trzeba ją przerabiac i ile to kosztuje?
    - czy jeśli nie podłącze konsoli do internetu (a nie zamierzam tego robić) mam najmniejsze szanse na bana?
    - czy chłodzenie w tej konsoli jest wystarczające jeśli chodzi o komfortowe granie po 2-3 godziny popołudniami (pokój na strychu więc czasami temperatura jest dosyć wysoka)?
    - skoro są tu 3 sloty usb to czy przy podłączeniu pendriva 8GB będę mógł bezpośrednio z niego grać i zapisywać sejvy na tych 256mb wbudowanych?

Myślę, że to tyle. Proszę o odpowiedź w miarę prosty sposób abym mógł zrozumieć ;)

2. Lotnik421 Xbox One

3. livingfear

livingfear Guest

1-tak,kabli nie ma (chyba)