1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

“Nowe Dark Souls?” - Tomasz Gop opowiada o Lords of the Fallen

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 20, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Niedawno mieliśmy okazję przyjrzeć się nowej prezentacji gameplayu z Lords of the Fallen. Tomasz Gop przedstawiał wtedy starcie z niebezpiecznym bossem. Tym razem znany polski deweloper udzielił wywiadu, w którym opowiada m.in. o scenariuszu nowego RPG-a.

    Tomasz Gop zaczyna rozmowę z redaktorem PlayStation Access o fabule Lords of the Fallen. Ludzkość walczyła wiele wieków temu z bogami. Misja się powiodła, a teraz śmiertelnicy są przekonani, że mogą całkowicie wyeliminować zło z powierzchni ziemi. By tego dokonać zaczęto skazywać masowe ilości przestępców na odosobnienie. Tytuł rozpoczyna się od inwazji sił zła i wtedy ludzkość dochodzi do wniosku, że przeciwstawić się mu może tylko najgorszy ze skazanych. Główny bohater jest zatem czarnym charakterem do szpiku kości. To powino zapewnić ciekawe dialogi i scenki.

    W drugiej kolejności Tomasz Gop opowiada o systemie rozwoju postaci. Deweloper uważa, że mechanika rozwoju protagonisty jest najbardziej skomplikowanym elementem gry.

    Gop zaznaczył również, że Lords of the Fallen to nie sandboks. Gra pozwoli jednak na pewien stopień nieliniowości. Np. już na początku gry można zejść do Katakumb. Wyzwanie tam będzie jednak bardzo wysokie (wymagający przeciwnicy).

    Deweloper podkreślił, że zagramy w Lords of the Fallen już na jesieni bieżącego roku.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum