Najnowszy numer Game Informera przynosi nam garść nowych informacji na temat gry The Amazing Spider-Man. Redaktorzy amerykańskiego magazynu spędzili przy najnowszym dziele studia Beenox trzy godziny i skrupulatnie zapisali to, co udało im się zaobserwować.
Po całym mieście rozproszono losowe wydarzenia ze świata przestępczego. Pościgi samochodowe, napady czy grabieże.
W grze możemy odblokować pełne wydania komiksów z Człowiekiem Pająkiem.
The Amazing Spider-Man powstaje już prawie dwa lata.
System walki przypomina ten z przygód Batmana. Ataki specjalne wykonujemy po nabiciu stosownego licznika. Wyprowadzanie ciosów jest płynne jak w produkcjach studia Rocksteady. Różnica tkwi w poziomie akrobatyki przy prowadzeniu starć.
Możemy wykorzystać sieć do szybkiego oddalenia się od groźnej sytuacji i ukrycia się. Sugeruje to pojawienie się w grze mechaniki stealth.
Developer nie zapomina o typowym systemie zbierania doświadczenia. Pozwala ono na odblokowywanie nowych poziomów w kontekście tego czy innego ciosu. Dodatkowo trzeba jeszcze szukać elementów określanych jako 'web techs'.
Wiele misji rozegra się wewnątrz liniowych pomieszczeń.
Wykonywanie zdjęć w różnych miejscach odblokowuje treści poboczne.
Mieszkańcy potrafią reagować na naszą obecność, powiedzieć nam o różnych rzeczach. Uwzględniają przy tym nasze dotychczasowe dokonania.
Umiejętność Web Rush to w pewnym sensie Zmysł Pająka - spowalnia on upływ czasu. Użyjemy jej podczas eksploracji miasta czy walce.
Seamus Kevin Fahey (Spartacus: Gods of the Arena, Battlestar Galactica) pomagał budować scenariusz.
Po całym mieście rozproszono losowe wydarzenia ze świata przestępczego. Pościgi samochodowe, napady czy grabieże.
W grze możemy odblokować pełne wydania komiksów z Człowiekiem Pająkiem.
The Amazing Spider-Man powstaje już prawie dwa lata.
System walki przypomina ten z przygód Batmana. Ataki specjalne wykonujemy po nabiciu stosownego licznika. Wyprowadzanie ciosów jest płynne jak w produkcjach studia Rocksteady. Różnica tkwi w poziomie akrobatyki przy prowadzeniu starć.
Możemy wykorzystać sieć do szybkiego oddalenia się od groźnej sytuacji i ukrycia się. Sugeruje to pojawienie się w grze mechaniki stealth.
Developer nie zapomina o typowym systemie zbierania doświadczenia. Pozwala ono na odblokowywanie nowych poziomów w kontekście tego czy innego ciosu. Dodatkowo trzeba jeszcze szukać elementów określanych jako 'web techs'.
Wiele misji rozegra się wewnątrz liniowych pomieszczeń.
Wykonywanie zdjęć w różnych miejscach odblokowuje treści poboczne.
Mieszkańcy potrafią reagować na naszą obecność, powiedzieć nam o różnych rzeczach. Uwzględniają przy tym nasze dotychczasowe dokonania.
Umiejętność Web Rush to w pewnym sensie Zmysł Pająka - spowalnia on upływ czasu. Użyjemy jej podczas eksploracji miasta czy walce.
Seamus Kevin Fahey (Spartacus: Gods of the Arena, Battlestar Galactica) pomagał budować scenariusz.