1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Nowe konsole mogą nie uratować branży" - pesymistycznie wizje Avalanche Studios

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 5, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Czy wydawcy boja się inwestować w gry AAA na XONE i PS4? Ostatnio mogliśmy poczytać trochę o bojach Warhorse, które bezskutecznie szukało przez ponad rok wydawcy Kingdom Come: Deliverance. Dziś swoją cegiełkę do tego tematu dołożył Christofer Sundberg, założyciel Avanalche Studios (twórcy serii Just Cause).

    Sundberg powiedział w wywiadzie dla GameSpot, że aktualna sytuacja z grami AAA na current-genach (XONE i PS4) pozostawia wiele do życzenia. Deweloperzy zmagają się z problemem znalezienia wydawcy, który chciałby podjąć się ryzyka zainwestowania dużych pieniędzy w ich projekty.

    Sytuacja pogorszyła się wg Sundberga po wprowadzeniu na rynek Xbox One i PlayStation 4. Wydawcy nie są w tym momencie przekonani, że nowe konsole odniosą sukces komercyjny. Założyciel Avalanche dodał, że nowy hardware "może nie ocalić branży". Sundberg wierzy jednak, że sytuacja może się poprawić, w miarę jak wielkie korporacje będą się dowiadywać o wysokiej sprzedaży nowych konsol.

    Avalanche pracuje aktualnie nad Mad Max, które ma zostać wydane w 2014 roku na PS4, PS3, XONE i X360.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ale beka, model 60 dolców im nie pasuje, a międzyczasie GTA w takim oto modelu bije kolejne rekordy. COś tu nie halo, nie ma to jak robić crap i sprzedajac go za $60 oczekiwac cudów.
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  4. ActiVison

    ActiVison Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 6, 2013
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ta branża nie jest po prostu dla słabych. Żeby zaistnieć trzeba zrobić coś naprawdę dobrego, zdrowa konkurencja :)
     
  5. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Niech kończą tego Mad Maxa a nie zajmują się takimi problemami.
     
  6. Grzib

    Grzib Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 14, 2010
    Posty:
    298
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Górny Ślonsk
    jak sie robi jakies daremne gry to sie nie ma szans na rynku.
     
  7. Coller22

    Coller22 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2010
    Posty:
    472
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Konin
    Zgadzam się z poprzednikami, jak się wydaje jakąś kaszane( która ma na celu skok na kasę)i w dodatku przejdzie się w 5h to potem nie powinni płakać że słaba sprzedaż, weźmy np. Takie Gta V czy The Last of Us mamy rok 2014 np. Last of us "otrzymała 231 wyróżnień (181 od krytyków, 50 od czytelników) tym samym wyprzedzając The Elder Scrolls V: Skyrim z 226 nagrodami". Czyli jak widać jeżeli twórcą naprawdę zależałoby to zgarnialiby nagrody wyróżnienia itp.
    Ale że ktoś robi odgrzewany kotlet i skaczę na portfele graczy to już inna bajka, a potem płacz twórców " gra się nie sprzedaje, nie wiemy czemu przecież skopiowaliśmy fabułę z poprzedniej części, dodaliśmy parę nowych rzeczy i myśleliśmy że znowu to przejdzie po raz "x" ". Taka jest moja opinia ;d
     
Wczytywanie...

Poleć forum