1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nowe logotypy studia CD Projekt Red i nowego Wiedźmina! Mamy też świeże info o grze

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 14, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Powyżej widzicie dwa logotypy, którymi właśnie pochwalili się włodarze studia CD Projekt RED. Wraz z tymi pięknymi grafikami otrzymaliśmy nowe szczegóły dotyczące wyczekiwanej przygody Geralta. Świat gry może być większy niż początkowo zakładano?

    Zacznijmy od początku – REDbird będzie od dzisiaj główna wizytówką studia CD Projekt RED! Ten niezwykły ptak (nie mylić z Chocobo) ma przedstawiać charakter firmy, która już od przeszło 10 lat stara się wznosić na wyżyny.

    [​IMG]

    Również logo nowego Wiedźmina przeszło dość znaczącą modyfikacje – tym razem grafika przedstawia maskę przywodzącą na myśl przywódców Gonu, owianego legendą Eredina.

    Dziki Gon od zawsze postrzegany był jako zwiastun wojny, cierpienia oraz śmierci. Upiorni jeźdźcy o nieznanym pochodzeniu zasiewają w ludzkich sercach strach. Wedle wierzeń posiadają zdolność zniewalania dusz, które następnie włączają do swego przerażającego orszaku. Przybywają zimą, pod osłoną nocy, a ich pojawienie poprzedzane jest zawsze przez zorzę polarną.

    W grze Wiedźmin 3, Dziki Gon nie pełni funkcji „zwyczajnego” wroga; „bossa”, oczekującego cierpliwie na Geralta, na końcu ścieżki. Gon jest częścią wiedźmińskiego uniwersum oraz ważnym elementem wierzeń i opowieści snutych przez zamieszkującą go społeczność. Jest niezwykle istotny dla świata gry i posiada nań wielki wpływ, determinując jego losy. Jest osią gry i, od początku do końca, znajdować będzie się w sercu przedstawionych w niej wydarzeń.

    Dowodzące nim istoty są straszniejsze, potężniejsze i bardziej tajemnicze od samego Dzikiego Gonu. Ich liczba oraz przyświecające im cele pozostają nieznane – niewielu spośród tych, którzy spotkali Gon przetrwało, by opowiedzieć o tym, co widzieli.

    Otrzymaliśmy także dodatkowe informacje dotyczące przygód Geralta:

    • W grze pojawi się system modyfikacji broni (podobny do tego z pierwszej części).
    • Podczas rozgrywki napotkamy na postacie z wiedźminiśkiej Sagi, które nie pojawiły się we wcześniejszych produkcjach.
    • Poziom trudności będzie niższy niż w poprzedniej przygodzie.
    • Świat gry prawdopodobnie będzie jeszcze większy, jednak w trakcie przygody mogą pojawić się ekrany wczytywania (prawdopodobnie taki pojawi się przy przechodzenia między Novigradem i Ziemią Niczyją).
    • Andrzej Sapkowski pomaga w tworzeniu produkcji (głównie przy nazwach własnych i geografii świata).
    • Podczas przygody pojawią się zadania, w których nie będziemy kierować Geraltem, jednak twórcy starają się bardzo ograniczyć ten element rozgrywki.


     
Wczytywanie...

Poleć forum