1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nowe podejście do skradania w Assassin's Creed: Unity

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 27, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Assassin's Creed Unity wprowadzi do gry zabawę wieloosobową polegająca na współpracy. Jednak nie tylko to będzie różniło najnowszą odsłonę serii od jej poprzedniczek. Zmianie ulegnie także system skradania, na który narzekało wiele osób. Wygląda na to, że będzie łatwiej ale i dynamiczniej.

    Assassin's Creed Unity wprowadzi coś, co można określić jako "przycisk skradania", którego gracze używali będą aby wejść w tryb przyczjenia i uniknąć detekcji. Do tej pory aby nie wdać się w walkę, gracze musieli unikać wzroku strażników, chowając się w krzakach, studniach czy słynnych już kopcach siana. Teraz z pomocą przyjdzie wspomniany przycisk, który sprawi że bohater kucnie i przejdzie w tryb skradania, dzięki czemu będzie trudniejszy do wykrycia.

    Samo wykrywanie zagrożenia także ulegnie zmianie i ma teraz przypominać to znane nam z innej gry Ubisoftu - Far Cry® 3. Tym razem znacznik zainteresowania nami nie będzie wyświetlał się nad wrogami, lecz nad naszym podopiecznym. Dzięki temu system ma być bardziej przejrzysty i łatwiejszy do ogarnięcia. Zawsze będziemy wiedzieć, z której strony jesteśmy obserwowani.

    Patentów na rozgrywkę polegającą na skradaniu jest bardzo wiele. Niektóre systemy są prostsze, inne bardziej skomplikowane, podlegające wielu różnym regułom. Ja ze zmian, o których tu piszę, jestem zadowolony. Zawsze wkurzała mnie w tej serii ilość informacji, które wyświetlają się nad innymi postaciami, ponieważ kompletnie wybijało mnie to z klimatu. Również bieganie od jednej kępki krzaków, do drugiej, połączone z przesiadywaniem w stogu siana nie należało w mojej opinii do ciekawych zajęć.

    Teraz gra ma wrócić do swoich skradankowych korzeni. Wydaje mi się więc, że zmiany wyjdą na plus. Dodadzą grze dynamiki i pozwolą na większą swobodę. Podobno dużej zmianie mają też ulec reakcje tłumu. Wszystko to mówi mi, że być może Assassin's Creed Unity będzie mocniejszym powiewem świeżość w serii, niż może się to wydawać na pierwszy rzut oka. Tak, jak od jakiegoś czasu zupełnie nie czekałem na kolne części sagi o zabójcach, tak w tym roku naprawdę nie mogę się doczekać, by sprawdzić co z tego wyjdzie.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum