1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nowy wymiar marketingowej współpracy na przykładzie Assassin's Creed Unity

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 5, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Przyznaję, kreatywne reklamy są miłym dodatkiem do gier. Co innego gdy wiąże się to z produktami mającymi z grami niewiele wspólnego. W przypadku serii Call of Duty mieliśmy collab z Doritos i Mtn Dew, a także marką Monster w naszym kraju (kody na puszkach z energy drinkiem). Czas na środki higieniczne.

    Tak, dobrze widzicie. W Stanach Zjednoczonych marka Edge, producent środków higienicznych postanowiła nawiązać współpracę z Ubisoftem. I tak, kupując żel do golenia otrzymać można ekskluzywną broń, wdzianko dla Arno lub nowy kaptur dla asasyna.

    [​IMG]

    Chociaż trzeba przyznać, że hasło chwytliwe i dobrze wykorzystuje markę. Ciekawe jaki produkt mógłby współpracować z Asasynem w naszym kraju.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum