1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nowy Xbox360- Co robić.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Oski1919, Luty 13, 2011.

  1. Oski1919

    Oski1919 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2011
    Posty:
    122
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Witam.
    Otóż już za kilka dni ma przyjść mój wymarzony Xbox360. Mam takie trochę głupie pytanie: Co mam z nią zrobić jak przyjdzie? Podłączyc i odrazu grac itp?
    Wersja to Premium, dysk twardy 20Gb, 2 pady, okablowanie. Za 250 zł.
    Opłacało sie? Chcę aby posłużyła mi jeszcze przez dobre dwa-trzy lata.
    I ostatnie pytanie: rood? Co zrobić jka się pojawi, facet pisał, że nie była przerabiana ani naprawiana.

    Pozdrawiam.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. AjnSztajn

    AjnSztajn Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    225
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Jeżeli na zewnątrz była ujemna temp. poczekaj jakąś godzinę , niech sprzęt złapie pokojową temp. i możesz odpalać. Jeżeli nie była przerabiana to możesz podłączyć do live. Z tego co piszesz wynika że to chyba sprzęt bez gwarancji. Masz kilka możliwości żeby się przed nim zabezpieczyć. Zapytaj byłego właściciela czy zmieniał pastę na prockach, jeżeli nie wymień. Pomyśl też coś o polepszeniu chłodzenia - ja polecam ( chociaż to chyba nie jest najcichszy pomysł) przełączyć wentylatorki na 12v i dodać do nich ręczną regulację obrotów. Wytnij też dziurę z tyłu w plastiku i blasze, nie rozumiem po co ta blacha z tyłu. Przecież wydmuchiwane jest tamtą drogą gorące powietrze z wnętrza i nagrzewa się tylko przez to cała blaszana obudowa. Jeżeli sprzęt jest na gwarancji zapytaj kolesia o rejestrację, jeżeli nie zarejestrował to graj ile się da. Jeżeli będzie rood oddasz na gwarancję i spoko.
     
  4. DANMAR

    DANMAR Banned

    Dołączył:
    Luty 14, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    żeby taka konsola pochodziła Ci jeszcze dwa czy trzy lata to musisz mieć wielkiego farta w życiu. Podaj datę produkcji konsoli to określimy jaka to płyta i będzie wiadomo ile takie chodzą.Ale komplet za 250 pln to max xenon.
     
  5. Oski1919

    Oski1919 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2011
    Posty:
    122
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    sprzedający gdy pytałem się go przez e-mail chciał ja sprzedać za 500zł, ale wygryzłem wszystkich w aukcji i poszlo za 250zł.
    Data produkcjii to polowa 2007 roku.
     
  6. wortigern

    wortigern Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2010
    Posty:
    15
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Graj i tyle. Jak padnie to padnie. Za 250 to i tak niebywała okazja. Miałeś farta, bo nawet jak złapiesz RRoda to naprawisz go za 100zł i nadal będzie ci się opłacało.
     
  7. cin_mar

    cin_mar Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 13, 2008
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    dokładnie, a nawet jak by nie chciał naprawiać to za 200 zł sprzedaje cały zestaw bez konsoli, bo za 50zl dysk i pady w zależności czy przewodowe czy nie, można sprzedać za ok.140zł. a i sama konsole zepsuta w razie czego ktoś także weźmie, więc swoje na pewno odzyskasz także graj śmiało aż padnie :)
     
  8. Oski1919

    Oski1919 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2011
    Posty:
    122
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Ale czy opłacało mi się zakupić za taką kwote, bo czytam i widzę, że większość "Lanserów" mówi, aby kupić slim lub elite. Co o tym sądzicie, dokonałem dobrego wyboru?
     
  9. bartoszKSSG

    bartoszKSSG Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2010
    Posty:
    253
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    66-400
    konsole zakupiles za grosze, jesli bedzie Ci prawowicie sluzyc no to bedziesz mogl byc zadowolny. Co do kupna elite, slima to sie tyczy innych kwestii głownie finansowych praktycznie 3 razy wiecej co dales za swoja konsolke. Pomyslnosci z grania
     
  10. kozaznosa

    kozaznosa Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2010
    Posty:
    23
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    kuj-pom
    a nie wydaje ci sie ze cos moze byc nie tak skoro z 500 zl zjechal do 250 zl
     
  11. BartexXx20

    BartexXx20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 16, 2009
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    @up
    A może po prostu chciał się szybko pozbyć konsoli bo kasa była potrzebna?.. Teraz tak sobie możemy gadać co może być...

    @Topic
    Konsolę kupiłeś za grosze praktycznie rzecz biorąc. Zobaczymy jak długo bd służyć, ale tak czy inaczej powinieneś byś zadowolony z tak taniego zakupu.
     
  12. bartoszKSSG

    bartoszKSSG Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2010
    Posty:
    253
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    66-400
    moze konsola ma wady ukryte o ktorych bedzie Ci dane sie przekonać, albo koles poprostu zle wycenil swoj zestaw i nawet moze mu na kasie zalezalo szybko to puscil do zyda
     
  13. lipa7776

    lipa7776 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2011
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Chojnice
    Kumpel ma z 2006 i do dzisiaj śmiga aż miło.
     
  14. Micky78

    Micky78 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2010
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    stary nie gdybaj tylko graj, jak będziesz tyle myślał to czasu na granie ci braknie. Co się stało to się już nie odstanie to co było to już przeszłość interesuj się teraźniejszością i GRAJJJJJJJJ
     
Wczytywanie...

Poleć forum