1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

O co w tym chodzi ? :/

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez rekrut, Wrzesień 18, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. rekrut

rekrut Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Dobry wieczór

Jutro będę posiadaczem nowej konsoli (i jestem totalnie zielony w tej kwestii) wersja z dyskiem i kinekt'em i nie będę się bawić w przerabianie i takie tam - i podczas szukania gier na różnych serwisach widzę że ludzie sprzedają używane gry - rozumiem ze mogę odkupić od kogoś i legalnie jej używać ? drugie pytanie - znalazłem takie coś "6000 MICROSOFT POINTS XBOX 360 LIVE MSP PL 6000" lub opcja "8000 MICROSOFT POINTS XBOX 360 LIVE MSP PL 6000" - o co z tym chodzi ?, trzecie pytanie jak przyniosę konsole do domu i ją podłącze do internetu to muszę wykupić jakiś abonament czy coś w tym stylu (jeśli tak to ile to kosztuje) ?, czwarte pytanie - mając dysk w konsoli mogę przegrać grę z płyty na dysk i uruchamiać ja z dysku żeby napęd się nie męczył ?

z góry dziękuje za odp

ps moje gg 2270942

2. Lotnik421 Xbox One

3. Lucky Luke

Lucky Luke V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

Polubienia:
    125
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Wroclaw
    1. Możesz odkupić i legalnie używać ale do niektórych gier np fify 11 musisz dokupić passport aby grać online (koszt ok 25zl),