O jazzie, wodewilu i swojej grze opowiadają twórcy Contrast

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Ekipa Compulsion Games wychodzi z cienia (bo wiecie, robią grę o zabawach cieniami) i rzuca światło (bo to też gra o źródłach światła) na proces tworzenia Contrast.




Warto rzucić okiem na Contrast z kilku powodów. Pierwszy to zdecydowanie niepowtarzalny styl. Paryż lat 20-tych, wodewilowa estetyka, przygrywający z głośników jazz - nie widujemy tego w grach często. Drugi to trzon zabawy, czyli przeskakiwanie między trzema a dwoma wymiarami oraz majstrowanie przy światłach i cieniach. Trzeci to - przynajmniej w założeniach - ciekawy punkt wyjścia dla historii - fabułę napędza tu związek pomiędzy dziewczynką Didi i Dawn, która jest wytworem jej wyobraźni.

Jak gra wypada w akcji sprawdzimy już 15 listopada na PC, PS3 i Xboksie 360. Nieco później Contrast trafi także na PlayStation 4 i to od razu do usługi PlayStation Plus, gdzie zastąpi opóźniony Drive Club.​

 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Do góry Bottom