1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Obraz gier RIP

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez HIF PL, Październik 20, 2013.

1. HIF PL

HIF PL Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Siema
    Jestem początkującym rghowcem, więc to pytanie może wydać się głupie. Niedawno oddałem konsolke do przeróbki, jedynym programem jaki mam na xboxie jest XEXMENU 1.1. Wiem co zrobić jak mam gre w postaci ISO. Jednak ostatnio sciągnałem kilka gier w postaci spakowanego pliku rar. Po rozpakowaniu pojawiają mi sie foldery z grą typu bin, media, platform a w nim pliki .dll . I teraz nie bardzo wiem z tym fantem zrobić.

Czy próbować stworzyć z tego obraz ISO a potem z ISO do GOD a następnie skopiować z pomocą xex'a na xboxa?

2. Lotnik421 Xbox One

3. piotr300

piotr300 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    sosnowiec
    Może pobrales gry przerobione do defalut xex, jesli tak to wystarczy te wypakowane pliki wrzucic do folderu i wrzucic na hdd

4. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1106
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Dokładnke, po rozpakowaniu wśród tych wszystkich plików masz plik : DEFAULT.XEX ?? Jeśli tak, to pobrałeś grę przerobioną do XEX'a.
    Utwórz sobie folder z nazwą gry i wrzuć do niego te wszystkie pliki, skopiuj ten folder tam gdzie trzymasz gry.