1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Od grafik koncepcyjnych do finalnej oprawy - tak powstawało Trials Fusion

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 16, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    O Trials Fusion zrobiło się ostatnio głośno za sprawą informacji o gorszej rozdzielczości gry na Xbox One, niż w przypadku PlayStation 4. Ten fakt nie powinien jednak przeszkadzać w cieszeniu się tym, co najważniejsze, czyli mocnym gameplayem.

    Przed nami nowy dziennik dewelopera Trials Fusion. Ekipa RedLynx opowiada o zmienionym designie serii. Autorzy poszli tym razem w kierunku futurystycznych klimatów.

    Warto przy okazji przypomnieć, że Fusion to pierwsza gra w serii Trials, która trafia na sprzęt Sony (premiera w Europie nastąpi dzisiaj).



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum