1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Oddam gre za darmo

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez okowita, Marzec 22, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. okowita

    okowita Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Czesc,mam do oddania gre GTA IV na Xboxa 360.Kupilem ja na ebay.uk ,ale plyta jest porysowana(gra dziala)wiec kupilem druga tym razem w bardzo dobrym stanie.Szkoda mi ja wyrzucic,a nikt z moich znajomych niema xboxa (mieszkam w uk) Napisz do
    mnie,podaj adres,a gra bedzie twoja,kto pierwszy ,ten lepszy sooffa@interia.eu koszty przesylki biore na siebie ,narazie
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Ignorante

    Ignorante Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2010
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Dobieszowice
    Jakby kolega wyżej się rozmyślił to ja chętnie ; )
     
  4. Touch!

    Touch! V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    3145
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    Kolega sie nie rozmyslil, tylko skasowalem post :D
    Sry za problem.

    Rezerwacja idzie na stawika :D
     
  5. DamianCHG

    DamianCHG Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2011
    Posty:
    23
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Głogów
    Ja jestem chętny, jak coś pisz na PW ! :)
     
  6. stawik997

    stawik997 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 15, 2009
    Posty:
    172
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Dzieki Fumphuzz :p już mu e-mail wysłałem
     
  7. zonk31

    zonk31 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    433
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    hej, ja mu pierwszy maila wyslalem, nie bylo jeszcze zadnego posta a ja pierwszy wyslalem maila....... co za jawna niesprawiedliwosc.. :(
     
  8. okowita

    okowita Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Dzieki za szybka odpowiedz,pierwszy byl Bartosz T. z Lodzi,(drugi stawik97,trzeci Damian K.)gratulacje,prawdopodobnie wysle ja jutro,a jak nie to w piatek,pozdrowienia z uk
     
  9. zonk31

    zonk31 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    433
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    chlopie, dziekuje, gra własnie przyszla, zainstalowała sie w 100% - jest porysowana to fakt ale dziala i instaluje sie poprawnie wiec oczywiscie nie narzekam :D. pozdro dla ciebie z polski i jezcze raz wielkie dzieki:)
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum