1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Odkryto kolejne rzeczy, które zostały wycięte z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 12, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Aczkolwiek nie wszystko zostało wycięte z gry z powodu braku czasu. Niestety są rzeczy, których szkoda. Na przykład z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain wycięto... psy strażnicze. Zobaczmy, co jeszcze odkryli fani w plikach gry.

    Choć Metal Gear Solid V: The Phantom Pain okazał się naprawdę dobrym tytułem, to jednak fani nie odpuszczają, grzebiąc w plikach gry i znajdując kolejne fragmenty, które ostatecznie nie trafiły do wydania końcowego.

    Jeden z użytkowników Reddita odkrył, że w grze miały znaleźć się psy strażnicze. Wskazuje na to nagranie głosowe, które nie trafiło do gry. Bohater mówi na nim o psach strażniczych i sugeruje, żeby się do nich nie zbliżać.



    Na innym wideo możemy posłuchać rozmowy pomiędzy Ocelotem i Snake'iem na temat statusu Quiet po 45 misji.



    Ostatnią kwestią jest mech, którego nawet możemy zobaczyć w grze. Oryginalnie mieliśmy móc wykorzystać go w walce, na co wskazuje nagranie wyjaśniające nam w formie samouczka jego kontrolę. Został niestety wycięty, ale akurat w tej sprawie wypowiedział się Hideo Kojima, mówiąc, że przyczyną jest problem z balansem.



    Dodatkowo wiemy także, że ubezpieczenie w trybie FOB miało być od początku, a nie pojawić się dopiero wraz z aktualizacją. Ciekawe, co jeszcze odkryją fani?

     
Wczytywanie...

Poleć forum