ODPALANIE GIER - problem

Oddball88

Świeżak
Świeżak
witam. wiem ze na forum znajduja sie tematy z pomoca jak nagrywac, jak przerabiac itp ale jak zaczalem to wszystko czytac w glowie zrobil mi sie mętlik, gdyż dla mnie to czarna magia (jestem calkowitym laikiem)...
kilka dni temu przerobilem konsole. wgrany mam ixtreme 1,6 pozyczylem kilka gier od kogos co ma ixtreme 1,5 i zadne nie dzialaja (ogolnie bylem caly czas przekonany ze po przerobieniu konsoli wkladam gre i wszystko hula...)
powiedzial mi ze musze to przerabiac jakimis programami czy cos (?) bo caly czas mi sie pojawial jakis napis na białym tle (w kilku jezykach). pozniej nagral mi specjalnie pod ixtreme 1,6 ale wtedy to juz pojawilo sie jedynie logo xboxa i nic poza tym. da sie cos z tym zrobic ?? mam obraz plyty jednej z tych gier i testowalem go programem xbgx (tak jak gdzies pisaliscie) i z bledow pojawilo sie "stealth check filed"
jesli ktos ma czas i ('zdrowie') niech sie odezwie na gg (9713865)
albo postara sie tu wyjasnic jak pięcio leteniemu dziecku ;)
pozdrawiam
 

SebeekS

Użytkownik
Użytkownik
Jeśli chcesz, by te gry od kolegi działały to wypal płytkę "Activate.iso" co i jak, dowiesz się tu : http://xboxforum.pl/poradniki-f31/activate-iso-jak-dziala-26979.html
 

peja101

Banned
Żeby uruchomić gre na iXtreme 1.6 musisz spatchować gre na wave 3 lub używać activate iso. Gry które nagrał ci kolega nie działają, bo mają wave2.

Ps. Do patchowania używaj programu waves patcher.
 

Oddball88

Świeżak
Świeżak
uzylem waves patchera na obrazie iso i teraz gdy sprawdzilem abgxem i pojawilo sie cos takiego


http://img215.imageshack.us/i/56924915.jpg/

co teraz ?
 

peja101

Banned
Po patchowaniu nie sprawdzaj obrazu w abgx, albo wyłącz auto fix (zmień na level 0)
 

Pablooo88

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Game Master
Żeby uruchomić gre na iXtreme 1.6 musisz spatchować gre na wave 3 lub używać activate iso. Gry które nagrał ci kolega nie działają, bo mają wave2.