1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Odrobina szczegółów na temat postaci w Tom Clancy’s The Division

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 27, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28088
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Ubisoft ujawnił co nie co na temat agentów z Tom Clancy's The Division. Szczegóły dotyczą systemu doświadczenia, umiejętności oraz perków. Deweloper wyjaśnił także w jaki sposób agenci adaptują się do różnych scenariuszy i stylów grania.

    W grach typu MMO istnieje prosta zasada - im wyższy poziom doświadczenia ma nasza postać tym silniejsza się staje i może sprostać cięższym wyzwaniom. Pozwala to również zyskać dostęp do kolejnych lokalizacji i silniejszych przedmiotów. Nie inaczej będzie w Tom Clancy's The Division. Według starszego projektanta gry - Marcusa Rosengrena - sprawa ma wglądać inaczej w strefie Dark Zone.

    W Dark Zone gracz dzięki doświadczeniu, zamiast poziomu, będzie zyskiwał reputację. Dzięki niej otworzymy sobie drogę do wyjątkowych sprzedawców oferujących potężne bronie i schematy oraz zyskamy możliwość otworzenia wartościowych skrzyń. W przypadku poniesienia śmierci w Dark Zone stracimy określoną ilość reputacji. Zabijając innych graczy będziemy narażeni na stratę sporej jej ilości, ale zebrane przedmioty z poległego agenta mogą być tego warte.

    System umiejętności ma definiować rolę agenta. Każda z umiejętności ma być unikalna, a ich dobór będzie miał znaczny wpływ na styl gry. Po ukończeniu misji zyskamy dostęp do pokaźnego arsenału umiejętności, które następnie przełożą się na różnego rodzaju modyfikacje takie jak zwiększenie zadawanych obrażeń czy większe pole skanowania. Wybrane umiejętności będziemy mogli zmienić w dowolnym momencie gry - nawet pod ostrzałem wroga.

    Obok umiejętności znajdują się talenty i perki. Te równie odblokowywane będą w miarę postępów w grze. Talenty i perki są kolejnym krokiem w wyborze specjalizacji agenta. Talenty pozwolą wyzwolić w danym momencie różnego rodzaju wzmocnienia przydatne w walce. Perki natomiast raz wybrane pozostaną aktywne do czasu ich zmiany i oferować będą wzmocnienia przydatne poza walką takie jak zwiększona ilość miejsca w ekwipunku czy dodatkowe materiały do tworzenia przedmiotów.

    Premiera Tom Clancy's The Division przewidziana jest na dzień 8 marca.


     
Wczytywanie...

Poleć forum