1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Odzyskanie klucza z uszkodzonego(prawdopodobnie) napędu.

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez borysziom, Styczeń 17, 2011.

  1. borysziom

    borysziom Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2009
    Posty:
    199
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Sprawa wygląda tak: Kumpel kupił xboxa z zepsutym napędem i dostał klucz do konsoli. Po wgraniu i spoofie do innego napędu, benq lub liteon, wyskakuje otwórz dvd. Napędy które chcemy włożyć działają, bo były sprawdzane na innej konsoli. Doszliśmy do tego, że klucz nie pasuje. I teraz tak: Napęd który kumpel zakupił wraz z konsolą po podłączeniu ciągle miga, JF, ani dosflasher go nie wykrywa. Ale jest oryginalny i posiada key. Czy da rade wyciągnąć z takiego napędu klucz ? Jest to liteon v1. Proszę o pomoc bo nie wiemy co robić.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Tacka sie wysuwa? Reaguhe wogole czy martwy?

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  4. borysziom

    borysziom Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2009
    Posty:
    199
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  5. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
    ja jak miałem taki napęd to juz nie było co zgrywać..........ale spróbujcie moze jak macie czym metody mra hack......
     
  6. szefu

    szefu Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2011
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Podczepie sie pod temat
    Spaliłem napęd liteon v1 ixtreme 1.6 jeżeli dokupie nowy i przerobie na LT+ będzie smigac ?
     
  7. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
    musisz z tego spalonego wydobyc klucz i wgrac go do tego co kupisz.....tacka się chociaż wysuwa?? napęd wykrywa w kompie?? napisz jak coś na gg
     
  8. szefu

    szefu Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2011
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Napęd spaliłem gdy chciałem wydobyc klucz żeby przerobić na lt+. Teraz chciałem kupić nowy napęd i przerobić (oczywiście nie osobiście). Pospolity "przerabiacz" umiałby zgrać ten klucz do napędu? czy trzeba kogoś specjalnie do tego szukać. Napęd chciałem kupić i przerobic na allegro. W mojej okolicy nie znam nikogo kto by sie tym bawił.
     
  9. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
    pewnie przerabiałeś igłą.....hehe jak chcesz to wbij na gg.....pogadamy
     
Wczytywanie...

Poleć forum