Ogromne tłumy nie są przyczyną niskiego framerate'u w Assassin's Creed Unity

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl




...a przynajmniej tak zapewnia Ubisoft. Tysiące NPC-ów na ekranie robi wrażenie, ale chyba każdy lekką ręką oddałby takie doznania za stabilną liczbę wyświetlanych klatek na sekundę. Jednak to nie paryżanie sprawiają problemy.

Na oficjalnej stronie Ubi pojawił się wpis zapowiadający łatkę, mającą naprawić problematyczny framerate. Oprócz zapewnień, że "teraz już będzie dobrze", znajdziemy tam również to, iż wina nie leży po stronie paryskich tłumów:

Właśnie skończyliśmy testować wielkość tłumów i nie znaleźliśmy powiązania z problematycznym framerate'em, więc zostawiamy go, jakim jest.
Cóż, nikt raczej nie spodziewał się tekstu w stylu "rzeczywiście, za dużo NPC-ów, najnowszy patch wywali połowę". Tak czy inaczej, prace nad stabilną liczbą klatek wciąż trwają, chociaż na PlayStation 4 większych problemów nie zauważyliśmy.​

 

unname

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Wcześniej pisaliście że Unity działa lepiej na XO a teraz nagle na PS4 większych problemów nie zauważyliście. Coś tu jest nie tak... A poza tym ja na swoim XO nie zauważyłem drastycznych spadków, zauważyłem tylko kilka drobnych a już kilka h spędziłem przy tej grze :)
 

Do góry Bottom