1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Oryginalne gry, a przerobiona konsola

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Lucinek, Lipiec 29, 2013.

1. Lucinek

Lucinek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Rok temu kupiłem konsolę od kuzyna, powiedział mi tyle, że jest przerobiona. Domyślam się, że jest na LT 2.0 (wybaczcie jestem laikiem w tym temacie). Stała ona w szafie po remoncie, bo nie miałem czasu na niej grać. Mam teraz pytanie, czy będę mógł grać we wszystkie oryginalne gry na tej konsoli? I jeszcze jedno pytanie. Czy da się zdjąć tą "przeróbkę", żeby bez ryzyka zbanowania grać przez internet? Wersja konsoli to elite, nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie, ale wolę napisać w razie czego :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. -=SETH=-

-=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    مصر
    Gry oryginalne będą działać normalnie na LT

4. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1118
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Ewentualne bany sa za granie na kopiach a nie za przerobiony naped.