1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Oszukany przy przerobce ?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez libera, Wrzesień 14, 2012.

1. libera

libera Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, przed wakacjami w okazyjnej cenie zakupiłem xa slim. Jako, iż nie zamierzałem grać na nim przez live postanowiłem go przerobić. To moj pierwszy Xbox, więc jestem 'zielony' w tym temacie. Po jakims czasie znalazłem ofertę przeróbki xa, pojechałem do typa, ten mi przerobił konsole (z tego co wiem to rozkręcał i coś tak grzebał, dodawał ucinał czy coś...) Wszystko ładnie pięknie, gry śmigają ( fifa 12, fifa street ..) ...pewnego dnia po podłączeniu kinecta nie można go uzywać (komunikat o aktualizacji konsoli itp) pomyślałem, że to norma po przeróbce ....ale wczoraj po nagraniu Sleeping Dogs wkładam płytę do napędu i X prosi o aktualizację..(gra pod lt 3.0 Dashboard: [14719] ) i mam pytanie oferta i rozmowa z człowiekiem od przeróbki jasno przedstawiała mi ,że Xa będę miał pod lt 3.0 (inne gry typu fifa gta 4 były pod lt 2.0, czyli pod lt 3.0 ktore mialem miec dzialaly) moj obecny dash to 2.0.14719 (wersja bez tego chłopka/avataru) i mam takie zapytanie jaka to w końcu wersja lt bo mam mętlik w głowie. Nie wiem czy koleś mnie wyj***łł, czy lt 3,0 jest dostępne na slima, czy po prostu ta gra jest jakaś 'ińsza'...

z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i pomoc

Pozdrawiam ;-)