Witam, proszę o poradę. Jest sprawa. Transakcja dotyczy gametrade.pl - serwisu z którego korzysta dużo osób, nawet z tego forum. Transakcja zawarta w poprzedni weekend (11-12.12.10) - z inicjatywy drugiej strony. W zeszły poniedziałek po południu wysyłka (tylko z mojej strony - druga strona oczywiście nie zdążyła). Na moje pytanie we wtorek, kiedy przesyłka została nadana - odpowiedź, że dopiero z rana, ale on już otrzymał moją przesyłkę (na drugi dzień z rana o godz. 10:30 - drugi koniec Polski !!!) i moja gra nie działa (gdzie stan moich gier to ideał - o czym świadczą opinie). Potem na ten temat cisza.
Cały czas spokój, cisza, na moje prośby o numer nadania - zero odzewu mimo wielokrotnego logowania na gametrade.
Dzisiaj otrzymuję grę do domu i :
1. Gra wysłana zwykłym listem priorytetowym - ale nie poleconym pomimo umówienia.
2. Gra wysłana w zwykłej kopercie - oczywiście zaoszczędził ok. 2,50 zł.
3. Co mnie zdziwiło - płyta w pudełku wrzucona dodatkowo w kopertę foliową, co spowodowało, że zacząłem tę płytę oglądać.
Okazuje się, że płyta jest mocno porysowana i co najgorsze - popękana, co widać na załączonych zdjęciach.
Co mam zrobić? Zastanawiam się nad oddaniem sprawy na Policję, bo nauczyłem się już, że takim ludziom nie ma co popuszczać. Co mnie dziwi- osoba ta ma 10 pozytywów i już jeden negatyw z niedalekiej przeszłości - podobna sytuacja.
Jestem spokojnym człowiekiem, ale to już jest coś, czego nie odpuszczę.