1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Overwatch w 60 klatkach na konsolach! Zobaczcie rozgrywkę i porównanie wersji z PlayStation 4 i XO

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 30, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Blizzard szlifuje swoje wielkie nowe IP. Overwatch zadebiutuje na trzech platformach w maju, więc deweloperzy postanowili zaprezentować rozgrywkę z wersji na konsole. Sympatycy sieciowego strzelania mogą szykować się na sporo przyjemnej rozgrywki.

    Overwatch zapowiada się na wielką bombę Blizzarda. Deweloperzy z Zamieci dopracowują nową markę, która z miejsca ma zająć znaczące miejsce na shooterowej scenie. Activision już zapowiedział zainwestowanie w rozwój pozycji miliony dolarów, dzięki którym zostaną zorganizowane liczne turnieje.

    Dzisiaj możemy spojrzeć na pierwsze materiały z konsolowej wersji produkcji. Deweloperzy potwierdzili redakcji Eurogamera, że tytuł na PlayStation 4 i Xboksie One śmiga w stałych 60 klatkach na sekundę. Natomiast w przypadku rozdzielczości Blizzard osiągnął 1080p, ale trudno tutaj mówić o dokładnych liczbach, ponieważ projekt korzysta z dynamicznego skalowania.

    Warto równocześnie zaznaczyć, że studio zdecydowało się oddzielić balans rozgrywki na PC i konsolach. W tej sytuacji każda z wersji (konsole wspólnie) będą poprawiane na swój własny rachunek.



     
Wczytywanie...

Poleć forum