1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pad a Gwarancja

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez ooxBARTUSxoo, Listopad 19, 2012.

  1. ooxBARTUSxoo

    ooxBARTUSxoo XBOX MANIAK XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Grudzień 29, 2010
    Posty:
    168
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Gniezno
    Witam. Mam taki nie mały problem. Mam pada tego Special Edition srebrnego. No i już 5 miesięcy temu zauważyłem pewna usterkę, a mianowicie analogi poluźniły się i nie wracają, że tak powiem do pozycji 0, tylko lekko są skrzywione na prawo lub lewo. Na początku było to minimalne wręcz nie zauważalne, ale teraz to już jest masakra. Wydaje mi się, że podlega to gwarancji. Tylko teraz jak oddać pad na gwarancję. Przez stronę M$ można tylko konsole a infolinia nie działa. Chyba, że rozmowa w j.angielskim tylko co mnie specjalnie nie zadowala... Miał ktoś może z was taki problem? co zrobić?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Odp: Pad a Gwarancja

    Infolinia MS działa cały czas dobrze i to w języku polskim. Tam zgłaszają usterkę.

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
     
  4. ooxBARTUSxoo

    ooxBARTUSxoo XBOX MANIAK XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Grudzień 29, 2010
    Posty:
    168
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Gniezno
    brak edycji postów. SPAM

    Zadzwonic do infolini ze strony M$ czy xbox?

    Wszystko załatwione. Microsoft przyjął mój pad na gwarancje dostanę nowego :) w Googlach szukałem, żeby co zrobić nic nie znalazłem więc dla szukających powiem. Wystarczy zadzwonić na infolinie Microsoftu ( kontakt ze strony Microsoft nie Xbox! ) 801 802 000 zgłosić problem i sprawa załatwiona. Przepraszam za trochę nie potrzebne zakładanie tematu, który jest już do zamknięcia :)
     
  5. Komputel_pl

    Komputel_pl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2012
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dobrze,że napisałeś jak zakończyła sie cała historia,teraz w przypadku jeżeli ktoś z użytkowników będzie miał podobny problem,już przynajmniej wiadomo co należy robić i pod jaki nr zadzwonić.
     
Wczytywanie...

Poleć forum