1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pad od X360 - ładowanie, kilka pytań.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Centek, Wrzesień 26, 2010.

1. Centek

Centek Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Witam :)
    dopiero co kupiłem X360 i jestem zielony w tych tematach.
    Podłączyłem X do TV wszystko elegancko się załączyło, ale... PAD jest rozładowany.
    Wiem, że muszę kupić ładowarkę kablową (USB).
    Ale mam pytanie... ILE czasu wytrzymuje taki "zasilacz" do pada i ile czasu się musi ładować, aby był w pełni naładowany (wiem, że podczas grania można ładować, ale ja akurat nie lubię grać z kablem w padzie, bo często zmieniam miejsce siedzące :D )

PS: czy na allegro sprzedają ORYGINALNE kable ładujące, czy są jakieś podróby które słabo ładują? Jak tak to na co uważać ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. barman_2000

barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Włoszczowa
    nie musisz kupowac ladowarki na kabel, mozesz grac na bateriach zwyklych, lub akumulatorkach, na allegro sa tez podrobki i ja takowa posiadam, zaplacilem 15 zl i jest ok, trzyma tydzien przy dosc intensywnym graniu a potem zostawiam na noc podlaczone do xboxa i na rano jest naladowane

4. Centek

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16