1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

pad - śmiechówka :P

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez eekz, Marzec 2, 2009.

  1. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    Zadzwoniłem dziś więc do serwisu MS aby to zgłosić awarię pada (która notabene faktycznie ma miejsce!). Powiedziałem kobiecie, że lewy analog mi się zacina i przestaje działać. Zapytała się więc mnie kiedy kupiłem konsolę. Odpowiedziałem, że nieco ponad 3tyg temu na co baba na mnie wydarła piz*ę że to nie jest możliwe żeby kontroler popsuł się po 3 tygodniach użytkowania itp. Kazała mi spakować X'a i iść wymienić go w sklepie gdzie go kupiłem.
    I tu właśnie jest moje pytanie: czy po ponad 3tygodniach sklep bez problemu przyjmie konsolę?! Z tego co wiem to jest na to 2 tygodnie. A żeby było jeszcze śmieszniej to próbowałem się do idiotów z MS dodzwonić od paru dni a dopiero dziś mi się udało. Musiałem kupić starter pop'a bo z play'a się nie dało dodzwonić.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. falcon

    falcon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 26, 2009
    Posty:
    63
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Bielsko Biała
    ;( sklep powie ci że masz dzwonić do M$ zadzwon jeszcze raz do innej baby
     
  4. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    chybs na Monike trafiles....podobno twarda sztuka.
    dzwon do skutku :)
     
  5. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    falcon czy ty musisz w kazdy temat wpieprzyc swoj glupi i bezsensowny post?


    @TOPIC
    sklep przyjmie do 2 tygodni,reszta to sprawa m$,zadzwon i jak baba zacznie ci wyjezdzac to powiedz 'qr** qpilem wasza konsole,kupuje oryginalne gry,mam gwarancje,zepsul mi sie pad a wy qr** nie chcecie go naprawic?do kitu z takimi,juz wiem czemu ludzie konsole przerabiaja...' i na koncu dodaj 'chyba sie na ps3 przerzuce' . od razu podziala;]
     
  6. otacon

    otacon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2009
    Posty:
    47
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    jeżeli dobrze pisze to czemu ma nie pisać??

    a wróżka prawdę Ci powie;]
    jak kupił w siedzibie sklepu to nie ma przepisów, które obligowałyby sprzedawcę do przyjęcia towaru z powrotem.., poza siedzibą sklepu - 10 dni gwarancja zostaje..

    ehhh.. ja myśle, że za mało k**w, nie ma szans, żeby przyjeli...
    Powiedz zgodnie z prawdą, iż sklep nie ma żadnego obowiązku wymiany Ci pada, poczytaj dokładnie gwarę od xboxa i na tej podstawie sie oprzyj..
     
  7. luleq

    luleq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2009
    Posty:
    167
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    MS udziela gwarancji i jego OBOWIĄZKIEM jest wymiana pada, męcz do skutku!
     
  8. kepisty89

    kepisty89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 3, 2009
    Posty:
    137
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Gdańsk
    Zgadzam się :)

    A nieprawda :p zależne jest to od sklepu, np. ja mam w Electro World gwarancję na miesiąc. Tak więc, nie ma takich przepisów, a każdy sklep ma swoje zasady co do oddawania sprzetu lub jego wymiany.

    Jednak racja co do MS, muszą Ci pada wymienić - to jest gwarancja.
    Ale najpierw idź do sklepu i tam spytaj, co by potem nie bylo, że mogli Ci na miejscu wymienić ;)
     
  9. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    Zadzwoniłem więc dziś do MS i odebrała bardzo miła kobieta której wytłumaczyłem, że sklep powiedział że nie przyjmie sprzętu bo:
    po 1 - minął okres 2tyg
    po 2 - jako że sprzęt był brany na raty to w umowie jest numer seryjny

    Tym razem nie było żadnego problemu i kobieta powiedziała że wymienią mi pada.
    Czyli tutaj wsio git.
    Pytałem się jej jeszcze o długi czas włączania konsoli (czasami muszę ją włączać po parę razy bo "nie zaskakuje") i powiedziała mi czego to jest wina, ale to opiszę w zupełnie innym temacie.
     
  10. luleq

    luleq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2009
    Posty:
    167
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    musisz wysyłać do serwisu pada? czy od razu wyślą Ci nowego? :p
     
  11. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    muszę wysyłać bo jest stanowczo zbyt nowa konsola i jest to podejrzane ;p
     
  12. KrzQ

    KrzQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2008
    Posty:
    494
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin,Doncaster
    wlasnie zadzwonilem i dostane pada;)
    heh pani monika odebrala i wszystko git;)
     
  13. kuva

    kuva Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2007
    Posty:
    163
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    eekz posłuchaj ja bym to inaczej załatwił

    Jeśli by mi baba w microsofcie zaczęła z dupy szczelać (gdzie pewnie mało się zna na tej technologi) poprosił bym ją o podanie swojego imienia i nazwiska (bo ma taki obowiązek) zadzwoniłbym do siły wyższej tam zgłosił skargę na nią a że rozmowy telefoniczne są nagrywane to miałaby ciepło tam i może odechciało by jej się takich zagrywek bo uszkodzenia fabryczne zdarzają się po krótkim użytkowaniu sprzętu i nie tyczy się to tylko padów od X a jeżeli nie ma widocznych uszkodzeń z winy użytkownika to nie ma prawa ci go odrzucić skoro ona go NAWET nie widzi na oczy

    Jeszcze dodam do tej gwarancji jeżeli tego samego dnia albo następnego odezwała by się jakaś usterska w konsoli lub joypadzie masz prawo iść do sklepu i od ręki wymienić na nową sztukę normalnie możesz to zrobić do 10 dni(nie mylić z roboczymi) jeżeli dany sklep ma zwiększony okres to jeszcze lepiej . Jeśli przekroczysz ten okres i ci coś zacznie szwankować to już jest to brane pod usługę serwisową i dana firma ma swój okres serwisowania (przeważnie od 14 do 21 dni roboczych)
     
  14. Fynal

    Fynal Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2009
    Posty:
    168
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Trochę off-topic, ale widze że tak piszecie o tych 2 tygodniach, zdaje mi się że w obliczu polskiego prawa sklep musi świadczyć gwarancje roczną, na podstawie paragonu czy też faktury :> więc szczerze pisząc coś mi tu nie pasuje ;P
     
  15. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    nie sklep tylko producent,sklep moze dobrowolnie dac ci gwarke ale itak wtedy on samwysyla do producenta

    ja dzisiaj np dostalem tela od m$ ze po przeslaniu paragonu zeminili mi gwarke i dostane pada za max 2 tyg,spytalem co bedzie jak niedostane bo podobno niektorym gina pady a on mowi 'jak nie dojdzie do 2 tygodni to zadzwonic jeszcze raz wyslemy' .
     
  16. Fynal

    Fynal Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2009
    Posty:
    168
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Tutaj się akurat mylisz, jak coś to radze to zasięgnięcia wiedzy np. w tym artykule (pierwszy na google mi wyskoczył) Prawo Rzeczowe :>
    Podejrzewam że trzeba być wobec sklepu bardziej zawziętym i powiedzieć jakie obowiązki mają wobec prawa... Pierwszy raz się z potkałem by jakiś produkt który zakupiłem nie mógłbym oddać do sklepu, poprostu mnie to dziwi ;) moja wypowiedź nie jest aby się kłucić na dany temat poprostu przedstawiam jak ja to widzę :)
     
  17. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    wg. nowego prawa sklep ma prawo (nie obowiązek!) przyjąć sprzęt jednak jest to tylko i wyłącznie jego dobra wola.
     
  18. Fynal

    Fynal Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2009
    Posty:
    168
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Widze że nie czytałeś tego co zamieściłem w linku... Sklep ma obowiązek, takie jest nasze kochane prawo, fakt że czasem trzeba się trochę poużerać ze sprzedawcą i go uświadomić jakie ma obowiązki ;)
     
  19. otacon

    otacon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2009
    Posty:
    47
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    w Twoim linku jest mowa o rękojmi - która spoczywa na sprzedawcy... ale gwarancja spoczywa na producencie
     
  20. Fynal

    Fynal Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2009
    Posty:
    168
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Tak, zgadza się ;) tylko że rękojmia jest tak naprawde dla klienta często korzystniejsza od samej gwarancji :> ale jeżeli nagle pad się popsuje czy też sama konsola możemy ją oddać do sklepu w oparciu o prawo rękojmi wtedy sprzedawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu lub wymiany na nowy a jeżeli nie może żadnego z nich spełnić klient może domagać się zwrotu pieniędzy ;) Ja tak np. podkoniec gwarancji oddałem mp3 playera a że się guzdrali z naprawą wymusiłem (werbalnie) na sklepie zwrot pieniędzy, i otrzymałem kwote taką jaką za niego zapłaciłem chociaż wtedy w tym samym sklepie podobne modele można było kupić za dwa razy mniejsze pieniądze już ;)
     

Poleć forum