Pad Xbox One kilka pytań

lionmen

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Do usunięcia
 
Ostatnia edycja:

Kendzi76

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Wysyłaj na gwarancję nie baw się
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Tak i 2 - 3 tygodnie zostanę bez kontrolera że nawet nie nacieszę się konsolą ktorą dopiero kupiłem, może jakieś inne rozwiązania - spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem ? Jest szansa że to samo się uspokoi, ewentualnie czy mogę jakoś inaczej wnioskować do microsoftu o przysłanie mi nowego pada bez konieczności czekania itd. Ostatnie pieniądze wy... na tego pada a tu taka lipa, miał być ELITE a tu zwykły którego sprzedałem nie potrzebnie żeby zakupić tego lepiej działał
Wyślij go za 10 miesięcy, co w gorącej wodzie kąpany.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Tak i 2 - 3 tygodnie zostanę bez kontrolera że nawet nie nacieszę się konsolą ktorą dopiero kupiłem, może jakieś inne rozwiązania - spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem ? Jest szansa że to samo się uspokoi, ewentualnie czy mogę jakoś inaczej wnioskować do microsoftu o przysłanie mi nowego pada bez konieczności czekania itd. Ostatnie pieniądze wy... na tego pada a tu taka lipa, miał być ELITE a tu zwykły którego sprzedałem nie potrzebnie żeby zakupić tego lepiej działał
Nie wiem jak jest z padami, ale z konsolą ktoś tu z forum wpłacił kasę w Euro Microsoftowi i mu wysłali nową konsolę, a zwrot tej kasy dostał jak odesłał im swoją uszkodzoną. Może z padami też da radę tak zrobić. W każdym razie bez wpłaty zapomnij. Ja zawsze mam pady w razie W, jak z jednym się coś stanie to mam drugi w razie wypadku. Moja Elitka tak nie cyka w ogóle. Na pada czeka się około 1,5 tygodnia więc nie przesadzaj, że tyle nie wytrzymiesz. Wyślij pada jak Ci się skończy L4 i tyle, albo dokup jakąś używkę by mieć na zapas, a ten w tym czasie wyślesz na serwis.
 

uhcim

Xbox One
Xbox One
V.I.P
XBOX MANIAK
Użytkownik
hej
miałem u siebie to samo ogólnie mojego elita wysyłałem na serwis 2 razy, teraz już mi się skończyła gwarancja i go rozkręciłem i sam naprawiłem tam jest taka folia zółta i jak się kręci analogiem to on na nia naciska i dlatego tak strzela mi to robiło dokładnie w tym samym momencie co tobie, po rozkręceniu naprawiłem ta usterkę przycinając trochę folie i jest ok, ale jak masz gwarancje to wysyłaj pada u mnie nie trwało to przeważnie dłużej jak tydzień.
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Dziękuje kolego za informację, ja bym wolał odesłać dopiero jak przyślą mi nowego, jesli ktoś wie niech podpowie - jak to wygląda czy muszę jakoś wpłacić kasę na konto ms czy poprostu na swojej karcie Visa którą używam do zakupów Live itd, na niej mieć kwotę 599zł - czyli cenę pada, wtedy oni to blokuja jak dobrze rozumiem, wysyłają nowego pada a jak dojdzie ja odsyłam starego mam na to 14 dni tak ?

A jeszcze pytanko do kolegi powyżej - czy jest w ogóle sens skoro mówisz ze 2 razu już odsyłałeś tego pada - co z nim jest nie tak ? Wysyłałeś z jakiego powodu ? Dzięki za odp
Nie wiem czy z padami taka funkcja jest z tym padem, że Ci wyślą nowy, a Ty dopiero odeślesz. Tego się musisz dopytać. Pisz, albo na support eng, albo dzwoń na Polską infolinię: 00 800 441 17 96. Czynna pn-pt 10-18. Ogólnie w padach albo padają gałki, albo spusty. Tak patrząc po grupie fb to wiele osób ma problemy z Elitkami. Z moją póki co wszystko w porządku.
 

Do góry Bottom