1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pady oraz konsola nie reaguje ! pomocy !

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez laco89, Styczeń 28, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. laco89

    laco89 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2012
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam.
    Podczas instalacji gry na dysk xbox się zaciął więc go zresetowałem , gdy xbox się włączał wyskoczył komunikat ,,Nie można odczytać aktualizacji z płyty. Aby kontynuować ponownie włóż płytę.'' , Próbowałem do skutku lecz dalej wyskakuje ten komunikat , oraz pady nie chcą się połączyć z konsolą. Co mam zrobić , czy to coś poważnego ? Proszę o pomoc i z góry dzięki. ; ))
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. mlodybalon

    mlodybalon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2010
    Posty:
    167
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Robiłeś aktualizację z gry zgadza się ??? prawdopodobnie usunęło ci przeróbkę i teraz konsola nie ma dokończonego updatu. Spróbuj nagrać update na pendrive i z tego zaktualizować. Jak się nie uda to czeka cię wgranie ofw potem flash i nowa przeróbka.
     
  4. laco89

    laco89 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2012
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Dzięki wielkie za bardzo przydatne informacje ; ))
    Czy tego updatu można ściągnąć z internetu czy jakoś go w ogóle zdobyć, bo nigdy się nie bawiłem w takie rzeczy moja przeróbka wyglądała tak że dałem konsole do serwisu i mi tam koleś przerobił konsole.
     
  5. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
  6. laco89

    laco89 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2012
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Dziękuje za stronę z tą aktualizacją. Oczywiście wgrałem tą aktualizację i teraz nie czyta mi gier(piratów) , czyli muszę znowu przerobić konsole tak ?
     
  7. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
  8. MARGRA26

    MARGRA26 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2009
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Chmielnik
    Tak jest.

    sorki nie odswieżylem strony :/ ^ ^
     
  9. laco89

    laco89 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2012
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    heh spoko ; )
    no dzięki wielkie na informacje ; ))
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum