Paragon a gwarancja

marlon12

Użytkownik
Użytkownik
Witam serdecznie czy to prawda że aby zrealizować gwarancję door to door niepotrzebny jest paragon. Taką informacje otrzymałem od sprzedającego xboxa na allegro. Chciałbym to zweryfikować.
 

TheOFF

V.I.P
V.I.P
XBOX MANIAK
Użytkownik
Konsola Xbox 360
Konsola Xbox 360 S

Tam znajdziesz szczegółową odpowiedź.
W skrócie: nie, nie potrzebujesz paragonu.

W 2007r realizowałem taką gwarancję.
Zadzwoniłem do M$, omówiłem problem, przysłali kuriera, przez półtora tygodnia byłem bez konsoli, potem przysłali nową, która również po pewnym czasie padła. ; D
 

marlon12

Użytkownik
Użytkownik
Dziękuje ci bardzo za odpowiedź.

Przy okazji tego tematu.

Ja zakupiłem slima. Czy to prawda że są one mniej awaryjne jak te stare xy?

P.S. Mógłbys podać tą stronkę gdzie można zarejestrować konsole w celu gwarancji.
 

TheOFF

V.I.P
V.I.P
XBOX MANIAK
Użytkownik
Tak, to prawda. Przeważnie nowsze wersje są mniej awaryjne. ; )

Wchodzisz tutaj: https://myservice.xbox.com/pl-PL/pages/DeviceRegistration.aspx?useraction=Requestarepair
Warto jednak mieć założone konto na XBL. Z tego co wiem, ułatwia to troszkę cały proces.

Tutaj 'centrum udzielania pomocy': Skontaktuj się z nami - Xbox.com .
 

Famous

Użytkownik
Użytkownik
nie wiem jak z konsolą, ale aby Pada na gwarancje wysłać musiałem im zeskanować fakture Vat (bo paragonów nie zbieram), jak tam zadzwonisz szykuj się na przesłuchanie :p, ja zakładając konto na XBL podałem jakiś inny adres bo nie chciałem swojego i musiałem się tłumaczyć czemu nie pamiętam gdzie mieszkam ^^
 

marlon12

Użytkownik
Użytkownik
O które konto xbox live chodzi bo ja jak rejestrowałem to nie musiałem żadnych danych podawać. Tylko email hasło itd.

O tą stronę chodzi https://myservice.xbox.com/pl-PL/pages/Profileregistration.aspx
 

Do góry Bottom