1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Parę pytań...

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez kriestoobriadnikow, Kwiecień 6, 2012.

1. kriestoobriadnikow

kriestoobriadnikow Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.

Od 48h jestem właścicielem Xboxa 360 Slim 250GB Kinect + FLASH LT+3.0 (cokolwiek to znaczy bo jestem zielony w tym temacie).
    Xboxa zakupiłem na allegro: XBOX 360 SLIM 250GB KINECT+20GIER+2xPADY LT3.0 (2236561074) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Mam zamiar pocinać sobie w gry wyścigowe strzelanki oraz wszelkiego rodzaju kinectowskie widzimisie.
    Konsoli do internetu nie podłączałem i nigdy nie mam zamiaru podłączać.
    To by było na tyle, czas przejść do konkretów.

Chodzi o to, że nie mam bladego pojęcia jak nagrywać płyty.
    Z tego co czytałem, to od zassania na dysk do procesu wypalania jest długa droga.
    Jest mi ktoś w stanie opisać krok po kroku co należy robić i jakim programem, oraz wytłumaczyć o co chodzi z tymi wszystkimi zabezpieczeniami płyt.
    Kolejne pytanko tyczy się "kopii bezpieczeństwa" oraz Kinecta. Będzie to wszystko razem śmigało, czy są z tym jakieś problemy?