1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Patch do BATTLEFIELD 3

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez FaAbZoR, Marzec 26, 2012.

  1. FaAbZoR

    FaAbZoR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2011
    Posty:
    36
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin, Poland, Poland
    Patch do Battlefield 3 na konsole PS3 ukaże się już 27 marca. Nie znana jest data premiery łatki dla posiadaczy Pecetów i konsol X360, ale znamy listę zmian i poprawek w zbliżającym się patchu. W rozwinięciu ujrzycie jej cześć oraz szczegóły nt. nowego Commo Rose oraz minimapy.



    Pełną listę poprawek znajdziecie w języku angielskim pod tym adresem: MP1st – Next Battlefield 3 Patch Dated on PS3, Patch Notes Released, Xbox 360 and PC Still Unknown

    Poniżej kilka istotniejszych:

     Upadki z małych wysokości nie będą kończyły się śmiercią gracza,

     Poprawiono przeskakiwanie przez niektóre przeszkody.

     Pociski czołgu oraz RPG natychmiastowo niszczą odrzutowce, śmigłowce zwiadowcze oraz szturmowe.

     Zlikwidowano problem przy namierzaniu celów które znajdują się blisko siebie. Teraz namierzanie nie powinno przeskakiwać z jednego celu na drugi automatycznie.

     Pociski namierzane laserowo mogą być teraz zmylone przez flary.

     Flary lepiej sobie radzą z rozpraszaniem pocisków, szczególnie dla śmigłowców.

     Wyeliminowano sytuację w której odrzutowce i śmigłowce nie odnosiły obrażeń przy "zahaczaniu" o niektóre obiektami.

     Przy rozbiciu np. śmigłowca, pilotowi nie zostaną przyznane zabójstwa w drużynie, za śmierć pasażerów.

     Zderzenie śmigłowca z odrzutowcem będzie prowadzić do zniszczenia obu pojazdów.

     Od teraz możliwe jest zaznaczanie wrogów przez robota saperskiego.

     Unieruchomione pojazdy mają zwiększoną prędkość cofania, aby ucieczka była łatwiejsza.

     Dodano klakson do wszystkich jeepów.

     Czołgi nie mogą teraz wjeżdżać do wody oraz przejechać na mapie Wake Island z jednego brzegu na drugi kompletnie zanurzone.

     Radio, UGS, Soflam, MAV, robot saperski oraz moździerz powinny być łatwiejsze przy rozstawianiu.

     MAV nie może być już użyty jako winda.

     Nóż może zostać użyty do zniszczenia sprzętu wroga.

     Miny zostają po śmierci gracza. Jeśli gracz rozłoży więcej niż 6 min, poprzednia mina zostanie usunięta z gry.

     Claymory utrzymują się przez 5 sekund od śmierci ich właściciela. Maksymalnie można rozstawić 2 claymory.

     Zmniejszono liczbę posiadanych rakiet do wyrzutni SMAW i RPG z 5 do 4. Więcej można uzyskać tylko przez odpowiednią specjalizację.

     Moździerz nie może zostać rozstawiony w strefie, która jest niedostępna dla przeciwnej drużyny.

    Ponadto zmieniono balans wielu broni, ich akcesorii i pojazdów. Zmian doczekały się również mapy w trybie Drużynowego i Zespołowego Deathmatchu.



    Commo Rose na PC:


    [​IMG]


    Commo Rose również doczekało się zmian w patchu. Należy dodać, że interfejs Commo Rose będzie zmieniał się zależnie od sytuacji - inaczej gdy jedziemy czołgiem niż gdy biegniemy na piechotę. Każda wiadomość zostanie zaznaczona odpowiednią ikoną na minimapie.





    Minimapa:


    [​IMG]


    Twórcy dopasowują poziom szczegółów minimapy aby oddać jak najczystszy obraz mapy. Trzy nowe typy minimap to: widok satelitarny, widok szczegółowy oraz hybryda tych dwóch trybów.



    Jakie jest wasze zdanie nt. patcha? Producenci posłuchali graczy i odwalili kawał dobrej roboty, czy może jest jeszcze coś co umknęło ich uwadze?


    Źródło Battlefield.pl - Lista poprawek w najbliższym patchu
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Dodano klakson do wszystkich jeepów.

    **** Yeah!

    Moździerz nie może zostać rozstawiony w strefie, która jest niedostępna dla przeciwnej drużyny.

    Bardzo dobrze, teraz tym mendom będzie się kose w plecy wbijać.
     
  4. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Ogólnie - kawał dobrej roboty, naprawili takie irytujące błędy.

    Ode mnie jeszcze - co ze spawnowaniem się na odrzutowcu? Denerwuje mnie, gdy na lotniskowcu lecimy przez to do tyłu, do wody i musimy popełnić samobójstwo lub płynąc dłuższy czas do łódki.

    A tymi flarami dali trochę ciała, pociski namierzone laserowo nie powinny być unikane przez flary, no ale dobra, da się przeżyć.

    Klakson w jeepach - niezbędne!
     
  5. FaAbZoR

    FaAbZoR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2011
    Posty:
    36
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin, Poland, Poland
    Tylko MAV'em windy już nie będzie można zrobić :(
     
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    No i widzę, że nawet nie tknęli Usasa 12 z amunicją odłamkową. Świetnie, kolejne parę miesięcy gra będzie leżeć na półce...

    I dobrze. Tylko nooby korzystały z tego glitcha.
     
  7. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28

    Będziesz musiał kogoś nożem machnąć trzy razy, bo od moździerzysty nie da się zerwać nieśmiertelnika. Ja ich defibrylatorem pieszczę jak uda mi się podejść.
     
  8. FaAbZoR

    FaAbZoR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2011
    Posty:
    36
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin, Poland, Poland
    Z twoim k/d nie odważył bym się tak mówić, bo jest gro osób lepszych niż ty którzy używali Mava do tych celów...
     
  9. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    A ja mam gdzieś swoje k/d Ratio. Martw się o swoje a od mojego się odczep. Ja nie gram w gry po to żeby mieć ratio 44904049.00 tylko dla czystego fun'u. A gracze którzy korzystają z błędów gry, glitchy są po prostu dla mnie noobkami i tyle.
     
  10. FaAbZoR

    FaAbZoR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2011
    Posty:
    36
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin, Poland, Poland
    mnie twoje k/d nie obchodzi ani trochę , ale przez swoje wypowiedzi obrażasz użytkowników w tym między innymi mnie...
     
  11. Wilk14

    Wilk14 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2012
    Posty:
    185
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnów
    Moździerz nie może zostać rozstawiony w strefie, która jest niedostępna dla przeciwnej drużyny.

    I bardzo dobrze mam dość tego jak ktoś ciągle wali z możdzierza ze swojej bezpiecznej bazy.
     
  12. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
  13. Mohaa90

    Mohaa90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2009
    Posty:
    294
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Szczecin
    Wszystko ładnie pięknie, ale bez sensu że PS3 ma "wyłączność" czasową nie tylko na dodatki ale i na patche. ;-)

    Ta lista przedstawiona w newsie przedstawia tylko krople w morzu błędów, cała lista jest naprawdę ogromna i o USASA również zadbali, więc nie ma co się martwić. :)

    Tapnięte z Xperii Play
     
  14. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Dzięki Jechu :) Czyli jednak w końcu zagram sobie porządnie w BF3. Pytanie tylko kiedy wyjdzie dla nas "Xbox'owców" ten patch?

    Jest tak dlatego, że chcieli zrobić coś przeciwnego co robi Activision ze swoim CoD'em. Tam jest wszystko pierwsze na Xboxie :)
     
  15. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    Zderzenie śmigłowca z odrzutowcem będzie prowadzić do zniszczenia obu pojazdów.
    koniec durnych wlatywań

    Dodano klakson do wszystkich jeepów.
    wreszcie! co to za auto bez klaksona?

    MAV nie może być już użyty jako winda.
    nie mam nic do snajperów bo ich rola to kampić ale wykorzystywanie MAV jako sprzęt do wlatywania w miejsca nie dostępne było CHORE! Wreszcie koniec !!

    Moździerz nie może zostać rozstawiony w strefie, która jest niedostępna dla przeciwnej drużyny.
    no i dobrze, nie będzie ciągłego ostrzeliwania bez ponoszenia za to konsekwencji!

    BRAWO DICE, ta łatka mi się podoba.
     
  16. Mohaa90

    Mohaa90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2009
    Posty:
    294
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Szczecin
    W serwisie Gamecorner napisali, że szybciej niz nam sie zdaje. ;)
     
  17. veins

    veins Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2010
    Posty:
    569
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Katowice
    Namierzania laserem nie powinni ruszać... :/
    Jakby nie było, trochę się trzeba było zgrać, żeby kogoś ''naświetlić'', a potem zestrzelić. Teraz to tyle warte, co Igła, czy Stinger...
    Numery z MAV'em jakoś mi bardzo nie przeszkadzają, jedynie zabijanie nim, ale o to też zadbali w tym patchu (może zabić, ale tylko raz, bo ulega przy tym zniszczeniu...)
    W końcu przestaną mnie już ''taranować'' Jet'ami, jak latam w Heliku... :p hehe
     
  18. TrueUser

    TrueUser Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 7, 2010
    Posty:
    242
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ostrów Wlkp.
    Sporo ciekawych zmian. Zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądać w grze. Ja osobiście nie mogę się doczekać tych instant killi czołg vs fruwaki. To było frustrujące trafić typa z działa 125 mm i widzieć jak odlatuje, lub co gorsza dalej w Ciebie pstryka...
     
  19. D3N

    D3N Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 16, 2011
    Posty:
    185
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bullerbyn
    Twórcy dbaja o tytuł bardzo ładnie z ich strony ;)
     
  20. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4557
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Nareszcie :) Po takim celowym kontakcie śmigłowiec zazwyczaj nie miał szans :)
     
  21. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    Jak dla mnie mega patch, dobrze, że te skończone nooby w końcu nie będą mogły wlatywać na niedostępne miejsca MAVem :) Jednak zmiana "Pociski namierzane laserowo mogą być teraz zmylone przez flary." jest całkowicie niepotrzebna.
     
Wczytywanie...

Poleć forum