1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

PC z HDMI + Xbox 360 + Tv + Głośniki pc + (być może amplituner)

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez cheery, Listopad 7, 2010.

1. cheery

cheery Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Cześć. Mam ostry problem natury nieco logicznej. Nie znam się zbyt dobrze na sprzęcie, nie mam konta na wielu forach więc spytam się was.
    Konfiguracja ma być mniej więcej taka.
    Xbox 360 i PC ma być podłączone przez HDMI do telewizora. Co daje mi zasadniczo softwarowy 5.1. Mam też głośniki PC. Słyszałem ,że jedyny sposób do podłączenia ich by uzyskać dzwięk 5.1 (tak by wszystkie głośniki grały swoim kanałem) jest zakup amplitunera. Pozostaje więc kwestia Amplituner <=> TV.
    Jakie wejscia zapewnią mi dzwięk 5.1? Czy wejscie S/PDIF da radę?
    Niestety kupno amplitunera z Hdmi raczej przerasta moje możliwości.
    Jaki amplituner dał by radę przy takiej konfiguracji?

Sprawa nieco skomplikowana, ale myślę że znajdzie się ktoś kto zna odpowiedź ;]
    Z góry dziękuję za jakikolwiek odzew, ja sam już nie wiem co zrobić.

2. Lotnik421 Xbox One

3. MaverickPL

MaverickPL Guest

HDMI w amplitunerze nie jest Ci do niczego potrzebne.
    Dzwiek najlepiej podlaczyc wlasnie za pomoca SPDIF'a, albo wejscia optycznego.