1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

PEACE Człowieki :)

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez peku, Marzec 28, 2008.

  1. peku

    peku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2008
    Posty:
    194
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Widzę że troche osób na forum porobiło sobie sygny... Jakie to sami wiecie. Chcailem powiedziec ze mam dosc tych wszystkich kłótni itp. Może troszke chamskości ostatnio okazałem - przepraszam, poprawie sie ;)

    Tak więc Peace And Love Dear Brothers ;)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. aaaqqq111

    aaaqqq111 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2007
    Posty:
    126
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: PEACE Człowieki :)

    Popieram to nie jest forum na temat kłótni a zgodnie z regulaminem wszystkie tematy, posty podsycające kłótnie będą kasowane bez podawania przyczyny

    życzymy mile spędzonego czasu na naszym forum :)
     
  4. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: PEACE Człowieki :)

    Peku , watpie ze ktos ci powie : "I LOVE YOU " ale teraz przeprosiny ze strony realizera/laski powinny byc .
     
  5. realizer

    realizer V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2008
    Posty:
    345
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: PEACE Człowieki :)

    NOoo ok PRZEPRASZAM wszystkich za moje CHHHHAMSKIE zachowanie , nawet ciebie Peku.


    Od teraz z mojej strony:
    0 glupich postow 8)
    0 rozpoczynan klotni :p
    0 chamstwa ;D

    Ale czy sie uda ???
     
  6. karol191

    karol191 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 4, 2008
    Posty:
    241
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: PEACE Człowieki :)

    I LOVE YOU PEKU!!! ;D
     
  7. peku

    peku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2008
    Posty:
    194
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: PEACE Człowieki :)

    I LOVE YOU TOO :D brzmi to jak jakaś przemowa Miss'ek :p hehe "Peace over The World"
     
  8. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: PEACE Człowieki :)

    Tutaj " i Peace you " a na Xlive " I kill you " :D
     
  9. Laska

    Laska Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 28, 2008
    Posty:
    245
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: PEACE Człowieki :)

    Peku ja mam Cię za coś przepraszać piri ?? wtf ?? zapomnij i skończ
     
  10. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: PEACE Człowieki :)

    A juz bylo tak milo - nie mnie masz przeprosic tylko peku
     
  11. Laska

    Laska Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 28, 2008
    Posty:
    245
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: PEACE Człowieki :)

    Ty się dobrze czujesz?? Za co mam go przepraszać skoro to on mnie wyzywal pisał głupie prv itp zastanów się zanim coś powiesz
     
  12. karol191

    karol191 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 4, 2008
    Posty:
    241
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: PEACE Człowieki :)

    Popsul mi sie chumor a myslalem ze chociaz w tym temacie bedzie milo :|.
     
  13. Majcher997

    Majcher997 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 25, 2007
    Posty:
    287
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: PEACE Człowieki :)

    Laska, przeproś za to że go nie lubiłeś :p
     
  14. peku

    peku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2008
    Posty:
    194
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: PEACE Człowieki :)

    no i był sobie peace :-\
     
  15. Erno

    Erno V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2007
    Posty:
    602
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kielce
    Odp: PEACE Człowieki :)

    peku myslałeś że "pstrykniesz palcami" i wszystko będzie tak jak wcześniej ?!

    Jeżeli jest tak jak Laska mówi - wysyłałeś mu obraźliwe PM'ki, wysyłałeś obraźliwe odpowiedzi w tematach, probując go ośmieszyć to zapomnij o tym że teraz zacznie cię na kolanach przepraszać.
     
  16. peku

    peku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2008
    Posty:
    194
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: PEACE Człowieki :)

    CO ??? ŻADNYCH PM"EK MU NIE PISAŁEM !!! I raz tylko napisałem "Gówno prawda" w odpowiedzi na jego post. I od tego sie zaczeło. Ja po prostu nie rozumiem, ten człowiek nie ma nawet troszke dystansu do siebie :-\
     
  17. misiek8

    misiek8 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2007
    Posty:
    734
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    In an ODST armor waiting to drop
    Odp: PEACE Człowieki :)

    Wiesz,nie kazdy musi byc dystans do siebie.To jego prywatna sprawa.Wiec nie dziw sie,ze ktos moze czuc sie urazony.
    A to ze chcial zaczal ankiete o usuniecie Cie z funkcji moda...Wiesz,poczytaj sobie wypowiedzi innych modow(np.Spike,Picolo)i porownaj ze swoimi.Mam nadzieje,ze zauwazysz iz prowadzisz dyskusje na troche innym poziomie niz oni.Bez urazy.

    Panowie,po ostatnim oredziu prezydenta lepiej uwazajcie z takimi wyznaniami:)
     
  18. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: PEACE Człowieki :)

    Jezeli byly obrazliwe Peemki to wstaw je na forum i zobaczymy co cie tak obrazilo

    ps : Soryy laska o pm nie wiedzialem .
     
  19. peku

    peku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2008
    Posty:
    194
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: PEACE Człowieki :)

    nie miałeś o czym wiedziec bo zadnych PM'ek nie było. Jak były to ja BARDZO PROSZE je wstawic na forum. Ciekawe skad one sie wzieły jak ja nic nie pisałem :-\

    PS. No widze... Faktycznie troche źle czasami odpisywałem itp :-\ ale musze sie nauczyc. Chciałem przeprosic wszystkich ktorych uraziłem moimi postami. Więcej grzechów nie pamiętam za wszystkie serdecznie żałuje i postanawiam sie poprawic... Amen

    Od teraz bede cierpliwszy dla "newbie" itp

    Wybaczcie mi :'(

    [​IMG]


    Laska Kieruje to w dużej mierze do ciebie...
     
  20. Laska

    Laska Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 28, 2008
    Posty:
    245
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: PEACE Człowieki :)

    Peku nie przepraszaj tylko się po prostu zmień ;) Liczę na Ciebie
     
  21. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: PEACE Człowieki :)

    panowie, wszyscy jestesmy na tym forum w jednym celu XBOX i prosze bez batali
     
Wczytywanie...

Poleć forum