1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pecetowiec kupuje konsole

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez d3xxer, Styczeń 20, 2012.

1. d3xxer

d3xxer Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam , od jakiś 18 lat używam tylko komputera wogóle nie znam się na konsolach, przez dwa dni czytałem wasze forum i na wiekszośc pytań znalazłem odpowiedź.
    Pisze po ostateczna poradę :)
    Chciałbym kupić konsole xbox360 w sumie nie zalezy mi wogóle na graniu online ( gram na piecu Source, COD, BF3, darkensang) i wydaje mi się że gra na konsoli nie dostarczy mi takich wrażeń jak pecet ( chyba, że się mylę jak już pisałem nie znam tematu i gier, w które można fajnie przyciąć po sieci na xie bo granie w BF na padzie to wg mnie profanacja).

Zależy mi głównie na kinekcie, i tu moje pytanie do czego można używać dysk wewnętrzny czy opłaca się dodać kilka setek i kupić z dyskiem 320 czy 250 zamiast 4GB.
    Czy przy moim planowanym wykożystaniu opłaca się kupić konsole po przeróbce ? ( widziałem, że wiele gier ma dodatki których pirat nie da np. czujnik ciśnienia czy jest sens piracenia gierek na kinecta?)

Jak wygląda awaryjność konsol po przeróbce bo widze, że taka przeróbka LT kasuje gwarancję.

Z góry dziekuję za odpowiedzi i oświecenie starego pecetowca

2. Lotnik421 Xbox One

3. Tomek111131

Tomek111131 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1