1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Perkusja Guitar Hero - problem z talerzem

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Japon71, Marzec 6, 2011.

1. Japon71

Japon71 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam! Ostatnio mój talerz przestał wyłapywać wszystkie uderzenia. Rozebrałem go i... zapłakałem nad tym, że nie znam się na elektronice.. Może jednak wy mi coś poradzicie, bo mi jedyne co do głowy przychodzi to wymiana wejścia jack (aktualne wejście się rusza). Zamieszczam zdjęcia talerza. Gdyby były za mało ostre, a ktoś zainteresowałby się tematem na tyle, żeby o tym napisać, to mogę skombinować lepszy aparat i dodać zdjęcia wyższej jakości ;). Bardzo proszę o pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. laki_me

laki_me Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    a tam ci się przypadkiem kabelek od piezoelektryka nie oderwał?

4. Japon71

Japon71 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Kiedy robilem te zdjecia to raczej byl caly ale dzisiaj mi sie oderwal czerwony kabelek (od tej zielonej czesci :D). Wejscie jacka przylepilem tasma klejaca (te studenckie sposoby ;)) i chyba wlasnie w czasie manewrow kabelek odpadl. Niestety nie mam pojecia jak go z powrotem przyczepić... Bardzo prosiłbym o jakieś rady (bo rozumiem, że nie przylutuje, a nie wiem co to za substancja miala ten kabel trzymac - to biale).