1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Phil Spencer na GDC: DirectX 12 uwolni nawet 20% zasobów GPU

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 5, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W sierpniu autorzy Wiedźmin 3: Dziki Gon wylali kubeł zimnej wody na temat potencjalnych korzyści płynących z przesiadki na DirectX 12. Phil Spencer twardo obstaje jednak przy swojej wersji - DirectX 12 zapewni deweloperom wymierne korzyści i lepiej działające gry.

    W trakcie specjalnego panelu urządzonego w trakcie Game Developers Conference w San Francisco Phil Spencer, szef działu Xbox, zapowiedział, że wprowadzenie DirectX przyniesie wymierne korzyści. Gry działające w oparciu o te biblioteki mają obciążać procesory nawet o 50% mniej, w porównaniu z DirextX 11. To nie wszystko. Odciążone zostaną także jednostki GPU - w przypadku Fable Legends Phil Spencer twierdzi, że GPU jest odciążony o 20% po zastosowaniu bibliotek DirectX 12.

    Niestety Spencer nie sprecyzował w swojej wypowiedzi o Fable Legends o jaką platformę chodzi (PC czy XONE). Biorąc pod uwagę jednak, że Spencer jest szefem działu Xbox w Microsoft, można śmiało założyć, że tą platformą jest Xbox One.


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. W najnowszym SDK do XO, uwalniająca ileś tam % E$RAM jakoś nic nie dało.
     
  4. mowe

    mowe Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2008
    Posty:
    70
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Sosnowiec
    Cos zrobic musza albo technologia obecnych konsol wylozy sie za rok..


    SN
     
  5. zibi_07

    zibi_07 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2014
    Posty:
    374
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    To raczej w niczym już nie pomoże. Po prostu należy się pogodzić z faktem, że nowsze gry na XBOX ONE będą zmierzały w kierunku rozdzielczości 720P i 30 klatek/s lub pogorszenia jakości grafiki w stosunku do wersji na PC. Jest jeszcze coś takiego jak grywalność i fun z gry na konsoli. I na to właśnie liczę. Jeśli do tego dojdą przeceny na same konsole, to X1 jeszcze trochę pociągnie.
     
Wczytywanie...

Poleć forum