1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Phil Spencer o E3 2014, technologii VR i nowych (starych) funkcjach Xboksa One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 23, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28096
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Tradycyjnie szef MGS odpowiadał na pytania zarówno fanów jak i dziennikarzy i jak zwykle dostarczył nam masę bardzo ciekawych informacji.

    Zacznijmy od tegorocznych targów E3 w Los Angeles. Phil powiedział, że konferencja jego korporacji będzie trwała aż 90 minut, z czego lwia część ma być poświęcona wyłącznie grom - trailery, teasery, gameplay'e, bez zbędnych przemówień i tracenia czasu na gości. Na scenie ma się pojawić zaledwie garstka osób, ponieważ chcą pokazać tak dużo, że zabraknie im czasu. Jeśli to prawda, to Electronic Entertainment Expo 2014 może być bardzo interesujące.

    Dalej Pan Spencer wspomniał o plotkach mówiących jakoby Microsoft pracował nad własnymi goglami Wirtualnej Rzeczywistości, które miałyby współpracować z Kinectem 2.0. Zgodnie z tym co stwierdził: "VR jest fajne", ale firma woli się opierać na swoim dziale wynalazków i rozwoju technologii, ponieważ stamtąd pochodzą Kinect, rozpoznawanie głosowe i drivatary.

    Na koniec poruszono kwestię jednej z funkcji jaką miał pełnić Xbox One - chodzi o wykorzystanie konsoli jako jednostki debugującej, o której wspominano już w lipcu. Opóźnione wprowadzenie usługi w życie tłumaczy się chęcią oddania w ręce posiadaczy sprzętu jak najwyższą jakość oprogramowania. Jednak priorytetem Microsoftu jest ułatwienie dewelopingu gier na ich konsolę i wspieranie ludzi, którzy mogą to osiągnąć.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum