1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Phil Spencer wyjaśnia zasady kompatybilności wstecznej na Xboksie One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 23, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Microsoft zaskoczył wszystkich prezentując w trakcie E3 możliwość kompatybilności wstecznej na Xboksie One. Ta innowacja spodobała się wielu graczom, więc szef marki Xbox postanowił dokładnie opowiedzieć o plusach i minusach tej techniki.

    Emulacja Xboksa 360 na Xboksie One to niełatwa sprawa. Phil Spencer wyjaśnił, że nowa konsola Microsoftu po załączeniu produkcji w pewien sposób „zamienia się” w sprzęt poprzedniej generacji:

    Po uruchomieniu gry zobaczycie ikonkę Xboksa 360. Nie jest to tylko i wyłącznie zabieg marketingowy, ponieważ po załączeniu pozycji Xbox Live odczytuje użytkownika grającego na Xboksie 360:

    Mimo to wciąż możemy korzystać z funkcji Xboksa One, bo nowy sprzęt odczytuje emulacje jako załączenie produkcji i dzięki temu wciąż działają funkcje – takie jak GameDVR, strumieniowanie rozgrywki, tworzenie screenshotów itd.

    Spencer podkreślił, że przedstawiciele amerykańskiej korporacji w żaden sposób nie ingerują w kod produkcji, więc nie potrzebują od wydawców zgody na przeniesienie pozycji. Tutaj całą robotę wykonuje Xbox One.

    Jest to na pewno dobra wiadomość dla graczy, którzy wyczekują na wiele kultowych dzieł z poprzedniej generacji – w tej sytuacji Microsoft musi tylko przygotować konsolę, a następnie każdy tytuł będzie śmigać na Xboksie One. Teraz możemy śmiało oczekiwać na nowe dzieła – Microsoft już nawet pyta graczy o następne projekty, które mają działać na urządzeniu.

    Na zakończenie warto wspomnieć, że produkcje korzystające z Kinecta (X360) nie będą działać na Xboksie One.
     
    Oski8882 lubi to.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. suavvo

    suavvo Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 1, 2008
    Posty:
    44
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Gli-vce, Poland
    tak jestem ciekawy-czy osiągnięcia też będą się doliczać do tagu z One?
     
  4. migot

    migot Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2014
    Posty:
    78
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    to dowod na to ze jak sie chce to jednak wiele mozna, pamietam te bajki na poczatku gen ze to nie jest mozliwe i wgl itp itp, jak widac guzik prawda to bylo niemozliwe bo bylo nieoplacalne teraz MS nie chce zostaw w tyle lecz chce nadrabiac strate do Sony i jednak cos zaczyna ruszac
    wielki podziw za sam fakt ze im sie to udalo a co do dzialania hmm to dopiero poczatke wiec nie spodziewajmy sie cudow

    PS obawiam sie tylko jednej rzeczy ze dla wielu przyszlych rimasterow bd to konkurencja i ze ms troche narazi sie innym wydawcom gier ktorzy maja w planach remastery ;/ wiecie jak to jest mozna byc przyjacielem i kumplem ale ja w gre wchodza pieniadze to przyjazn sie konczy
     
  5. Fabiosek1

    Fabiosek1 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 16, 2013
    Posty:
    531
    Polubienia:
    59
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Strzelin
    Granie w gry z Xboxa 360 na One to dodatkowa funkcja. Osiągnięcia są jako osiągnięcia naturalnie z gry w wersji na Xbox 360.
     
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Moje pytanie brzmi, czy ktokolwiek z biura PPE.PL ogarnia j. angielski? o_O

     
  7. Fabiosek1

    Fabiosek1 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 16, 2013
    Posty:
    531
    Polubienia:
    59
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Strzelin
    @NikoBellic91@NikoBellic91 na moje oko i to co zdążyłem zaobserwować to wygląda to mniej więcej tak: Źródło > PPE.pl > Xboxforum.pl z czego 'tłumacząc' posiłkują się chyba Google Translate z drobną korektą.
     
  8. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3455
    Polubienia:
    1229
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Ja osobiście nie widzę problemu by obok wstecznej kompatybilności robić remaster-y tych lepszych tytułów.
    Sam bym chętnie kupił Burnout 1/2/3 remastered na XO

    Ed. Filmik z tego jak to działa klyk
     
    Ostatnia edycja: Czerwiec 24, 2015
  9. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Nikt nie mówił że jest to niemożliwe, tylko że jest to bardzo trudne... jak widać dla M$ było jednak bardziej opłacalne zaiwestowanie w development pełnego emulatora, co zapewne nie było łatwą sprawą. Cieszy mnie to, że M$ dostrzegł potencjalne możliwości z takiego developmentu.

    także i z mojej strony ogromny szacun dla M$, mogę nawet powiedzieć, że trochę "urośli" w moich oczach po takim zagraniu... jak napisałem taki developmet na pewno nie był łatwy. Skoro jest to pełna emulacja to osprzęt XBOXONE musi emulować zupełnie inną achitekturę sprzętową i to w dość efektywny sposób, aby nie prowadzić do spowolnienia uruchamianych na emulatorze produkcji.
     
Wczytywanie...

Poleć forum